Vinterpicknick

N

Norrsken81

Kom bara på att jag skulle tipsa om detta...
Förra vintern tog jag å' pållan långa promenader i vackert vinterväder
Hon utrustan med gjord och sadelväskor fullproppade med gottigott till både tvåbening och fyrbening :idea:
Så himla mysigt... tänkte att nu när vintern kommit till hela landet kanske det är fler som kommer på att gå ut på en vinterpicknick :)
valla2.jpg

Sv: Vinterpicknick

Åh, det låter ju jättemysigt:) Det ska jag ta och göra:) (hoppas vårt ynkliga snötäcke håller sig bara) För det ska ju vara snö, annars är det ju inte mysigt;)

Idag blir det upptäcksfärds-promenad-picknick för oss :d
ska se om jag hittar en genväg till kompisens stall så man slipper traska flera km asfalt...
Nåra ynka minus, snö, blå himmel å' strålande sol :) Here we come!

Håller med _pirate, Verkar urmysigt!!
Jag som tänkt sy en sadelväska till hästen!

Det blev en promenad på drygt två timmar idag :banana:
jättehärligt men kallt *brr* :eek:
Så norrlänning jag är så är jag inte van kylan just nu :p
stapplade hem sista biten som en pingvin... låg 1½ timme i badkaret sen jag väl kom hem!

Åh! Vad mysigt det låter med picknick! Lite att förgylla vintern med!
Blev också jättesugen nu! Kanske skulle ta mig en tur i helgen.. det är bara det att jag inte vill rida själv..och jag känner nästan inga där jag bor nu..
Men jag får göra det ensam! Blir nog toppen det med!:)

Ser mysigt ut! Jag och pållen hade picknick oxå, men han tyckte att mattes drickchoklad va godare än morötterna och havren...
Synd att du bor så långt bort nu, annars hade vi kunnat picknicka tillsammans...

Oj, råkade posta inlägget, men va inte klar... Kom å picknicka me oss TPFKATG!

/TPFKATFO = The Person Formally Known As The Floris Owner :rofl:

Liknande trådar

Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 930
Senast: Sesca
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
27
· Visningar
2 403
Hästvård Lång historia kort, vi köpte en ponny förra hösten så detta har varit vår första sommar. Och det har varit en jobbig sommar. Han har...
Svar
0
· Visningar
586
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 224
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar