Nu med andra barnet går det inte att dölja alls längre, magen är hård och jag har redan nu problem att se mina fötter. Sambon får redan nu hjälpa mig på morgonen att smörja in mina fotleder då jag inte når ned
I morgon är det dags att träffa barnmorskan igen, hon har vart på semester så det ha rinte blivit så mycket än så länge. Ska se vad hon säger om den här jäkla ledvärken. För det är inte ens kul, säger hon att jag ska gå till vårdcentralen så vet jag inte vad jag gör!
Sitter i skrivande stund och säger upp mina gamla färdigbetalda krediter som jag tydligen lyckats att samla på mig
Vi står i valet och kvalet om vi ska sälja huset eller bygga ut. Jag vill bygga ut medan sambon inte riktigt vet vad han vill. Vi älskar egentligen vårt hus, det som är negativt är att vi inte har några som helst grannar, du kan inte ta en promenad utan at behöva kasta in hund och barn i bilen för att gå ut på kanonfina vägar (hallandsleden), som egentligen bara ligger 200m bort fågelvägen.
Vi älskar vårt hus, jag älskar att bo som vi gör. Men vi måste ha ett ordentligt sovrum och ett bra och rejält badrum. För badrummet som finns idag är inte hållbart i längden. Snedtak och 1cm för tight för att en duschkarbin ska få plats. Så idag står vi nästan i tvättmaskinen när vi duschar.