Så hat vi det också. Han sover i egen säng mellan 10 och 02 sedan vill han komma över till mig för att äta sover sedan till 04 och äter igen men sedan är det småsnuttande fram tills vi kliver upp men då vill han egentligen bara kliva upp och byta blöja för att sedan sova en timme i vagnen. Efter den proceduren är vi redo att ta tag i dagen.
......
Uppdatering från oss då. Det här är en stark liten kille och nu går det fort med utvecklingen
Misstänker att han klev in i 3 månaders fasen i början av veckan. Ett par dagar var han inte nöjd med något alls - igår va våra glada kille tillbaka. Och han skrattade typ hela dagen men fortfarande väldigt rastlös och svårt att koppa av nu när det händer saker runt omkring så måste gå ifrån brorsan om vi ska få någon amningsro.
Igår provade han både att gunga (med stort leende) och provsitta gåstolen (även det med stort leende).
När han ligger på mage har han nu kommit på att man ska nog göra nått med benen för att ta sig framåt men han är inte tillräckligt stark för att både hålla upp huvudet och dra in benen under sig. Så när han jobbar med benen ligger han platt med huvudet och med näven i munen- vilket gör att han påminner om typ en lysmask i stilen. När han drar in benen under sig och sedan skjuter iväg (utan att egetligen komma någonvart då

)
Så rolig period nu fram över, händer så mycket och är grymt nyfiken om denne grabb kommer ha fortsatt lika bråttom som sin storebror (sprang fullt ut när han va 10 månader, alltså så mycket att han försvann inne på Konsum

tur Konsum här är en liten by butik och efter i förtvivlan letat runt alla frysdiskar kom en kvinna och sa att det stod en liten kille bakom fruktdisken - mycket riktigt där stod han och helnöjd knykt åt sig ett äpple som han åt på

).
Älskar att se utvecklingssprången avlöser varandra.
Är det någon fler som babypottar?
Vi kör "babypotting Light" så håller honom bara över toan i samband med blöjbyte och när jag märker att han håller på att ska bajsa men det funkar väldigt bra. Funderade på om jag ska lägga mer energi på det men tror det bara skulle bli en stress att släppa allt för att hinna i väg på toan vid lite kiss. Kanske blir mer naturligt nu i sommar när man är mer ute och med mindre kläder.