supersonic
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör ju proteinfritt pga min egen mage och kan tipsa om PåMacka för något krämigt pålägg. Finns också leverpastej utan mjölk, tror den var ugnsbakad. Kolla alla pålägg, även de du bara tror är kött, för det är verkligen mjölk i allt.Fick äntligen tag på bvc och fick komma in på en snabb kontroll med läkare som kunde titta på lillemans utslag som blivit värre de två senaste veckorna. Jag har ju själv dragits med eksem sen jag var ett halvår men tycker inte alls att hans liknar mina, samt att han inte är torr i huden som jag är. Utslagen är röda med små blåsor som är gula men läkaren ville i ett första skede att jag skulle utesluta mjölkprotein. SÅ för en mjölkjunkie om mig kommer iaf första veckan bli jobbig. Har ni några tips? @malumbub visst åt du proteinfritt ett tag? Har du några tips? Jag är ju en stor smörälskare tex... Margarin går alltså fetbort.
Jag kör ju proteinfritt pga min egen mage och kan tipsa om PåMacka för något krämigt pålägg. Finns också leverpastej utan mjölk, tror den var ugnsbakad. Kolla alla pålägg, även de du bara tror är kött, för det är verkligen mjölk i allt.
Alla smörsubstitut på macka är dock skräp, jag har lärt mig leva utan. För att steka mat är Milda culinesse superb.
Nu kan jag fortsätta mitt inlägg, var tvungen att göra en akut snorsugning.Tack för tips!
Var tvungen att kolla på leverpastejen vi har hemma, men kan inte hitta något om mjölk i innehållsförteckningen. Blir en vända till affären och apoteket när sambon kommer hem.
Tummen upp för oatleys cf
Tyvärr hittade jag inte påmackan men ska leta lite mer nästa gång, barnen var ganska trötta och inte så medgörliga. När jag betalade inne på apoteket frågade kvinnan bakom disken om det var en flicka. Nä en påg säger jag och då frågar hon varför han har rosa på sig han hade en vit pyjamas med rosa, orangea och gråa katter på.
Du vet väl att om pojken har rosa på kläderna så trillar ju snoppen hans av.Tummen upp för oatleys cf
Tyvärr hittade jag inte påmackan men ska leta lite mer nästa gång, barnen var ganska trötta och inte så medgörliga. När jag betalade inne på apoteket frågade kvinnan bakom disken om det var en flicka. Nä en påg säger jag och då frågar hon varför han har rosa på sig han hade en vit pyjamas med rosa, orangea och gråa katter på.
Du vet väl att om pojken har rosa på kläderna så trillar ju snoppen hans av.
Så sant så!Ja herregud han blir helt vilsen om vem han är om han har rosa... För ens identitet sitter ju i färgen på ens kläder...
Så sant så!
I blir ofta kallad gossen/pojken/grabben av försäljare när hon har blått på sig, det verkar anses vara en "trygg" färg då folk brukar försöka skänka manligt beröm till bebisen av nån orsak. Vi ids inte korrigera dem, orkar inte bry oss.
När hon har vitt och grått, vilket är oftast, slipper vi oftast könsinriktat beröm. Tror I anses lite svår för människor som måste köna alla de möter, då hennes utseende naturligt inte är varken starkt flickigt eller pojkigt. Det verkar stressa vissa.
Så sant så!
I blir ofta kallad gossen/pojken/grabben av försäljare när hon har blått på sig, det verkar anses vara en "trygg" färg då folk brukar försöka skänka manligt beröm till bebisen av nån orsak. Vi ids inte korrigera dem, orkar inte bry oss.
När hon har vitt och grått, vilket är oftast, slipper vi oftast könsinriktat beröm. Tror I anses lite svår för människor som måste köna alla de möter, då hennes utseende naturligt inte är varken starkt flickigt eller pojkigt. Det verkar stressa vissa.
På vårt Ica finns kikärtspastej, antingen på vegetariska hyllan eller på leverpastejhyllan. Är rätt säker på att den är vegansk så då borde den ju funka för dig. Den är supergod alltså.Tummen upp för oatleys cf