Tänk att jag har inte ens tänkt tanken att testa kudden för framsidan. Bara varit så fokuserad på ryggen och den där massagen jag drömmer om.Hjälper inte med värme?
Har själv haft ischias i två veckor, vetekudde har varit toppen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk att jag har inte ens tänkt tanken att testa kudden för framsidan. Bara varit så fokuserad på ryggen och den där massagen jag drömmer om.Hjälper inte med värme?
Har själv haft ischias i två veckor, vetekudde har varit toppen!
Tänk att jag har inte ens tänkt tanken att testa kudden för framsidan. Bara varit så fokuserad på ryggen och den där massagen jag drömmer om.
Öhujk!
Det ser nästan lite räligt ut när de gör så utan att vara vakna tycker jag.
Lille vännen, så mysigt att vara hos mamma hos snutta
I har snart sovit genom ett helt avsnitt av Lyxfällan, utan att jag behövt ligga bredvid. Kanske kanske att jag hinner dricka en kopp varmt kaffe innan hon vaknar.
+8 och regn regn regn här.Idag är det ätmaraton tydligen. Ammat nästan en gång i timmen på förmiddagen. Just nu ligger jag i ett välförtjänt saltbad. Någon gång efter badet ska vi väl gå ut, vi har 15 plus och ljumma vindar idag!
Nu sover Knoddrick igen. Den här gången behövde hon hjälp att somna (avskärmning). Bajsat har hon hunnit med oxå.I har snart sovit genom ett helt avsnitt av Lyxfällan, utan att jag behövt ligga bredvid. Kanske kanske att jag hinner dricka en kopp varmt kaffe innan hon vaknar.
+8 och regn regn regn här.
Jag tror jag är knäpp..
Tankarna går redan på att skaffa en till...
hallå där inne minns du inte hur jävla ont det gjorde?!?
Men ja det fanns ju epidural, typ världens bästa grej..
Med vår Iris som hon heter går allt toppen, inatt ammade jag 21.30, 00.30 och 04.30, ganska lyxigt för o vara oss då hon gillar att amma
Förutom epidural måste liggamma vara världens bästa grej..
Nu somnar hon om direkt hon ätit istället för som innan ca 30-45 min efter hon ätit när jag tog upp henne..
Det enda som är jobbigt är att jag fått nån skit på brösten...
Bvc visste inte riktigt om det var svamp eller exem.
Det ser minst sagt konstigt ut...
Jag och sambon drömmer om att köpa gård, igår satt vi och prata om det och han säger nåt om "innan barnen är för stora"! Sen kom han på sig själv men vi har pratat om två barn ganska tätt
Jag har börjat rida sedan ett par veckor tillbaka, det var väl fyra veckor efter förlossningen. Först mestadels skritt men jag har haft lite svårt att hålla mig till det... Dock tog jag en tur barbacka vilket var i djärvaste laget- musklerna sitter inte riktigt där de ska än och det kändes lite vobbligt när hästen började steppa. Traven kändes inte heller bra utan sadel. Jag har ingen annorlunda känsla i bäckenbotten jämfört med tidigare, så för mig känns det bara bra att få träna upp ridmusklerna igen. Men det är säkert klokast att vänta till efter efterkontroller.Haha
Kl
Känner ni er helt återställda i underlivet nu? Allting känns helt bra här fast misstänker att jag måste knipträna mer..
Kan komma några droppar kiss när jag vart o kissat o sen går ut från toan typ..
Hur länge väntar ni tills ni börjar rida?
Iris är 6v nu o jag är bra sugen..
Men har efterkontroll nästa v så väntar tills efter det iaf
Abecita amnings-bh mama om du vill ha en stadig bh. Finns med och eller utan plastbygel, jag har en av varje och föredrar den utan bygel. Men jag är en sån som gärna har supermjuka bh'ar.Bebis sover fortfarande.
Sitter och letar efter amningsbh. Kanske borde köpa något snyggare än mina snart urtvättade linnen. Men det verkar helt omöjligt att hitta i storlek 70??? Minsta jag hittar är bara 75... Annars är det bara sport bh-modell jag hittar men jag tänkte att det skulle vara mer "vanlig" bh.
Tack ska kolla upp detAbecita amnings-bh mama om du vill ha en stadig bh. Finns med och eller utan plastbygel, jag har en av varje och föredrar den utan bygel. Men jag är en sån som gärna har supermjuka bh'ar.
Storleken är 70-75 där du kan ta bort en bit om du vill och då bara ha 70 runtom.
Jag tycker att BOOBs amningsBH är de absolut bästa, men de är helt mjuka så det kanske inte är vad du söker.Tack ska kolla upp det