Visst kan man beställa leverans 2 veckor i förväg?
Efter alla mina promenader var det färdknäppen som fick igång mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst kan man beställa leverans 2 veckor i förväg?
Alltså...huden på era tuttar...har den ändrats?
Mina bröstvårtor har blivit mörkare, större, grövre i rynkorna och jag har även fått utstickande hudflikar/-fjuttar. Och nu upptäckte jag små fläckar som skulle kunna liknas med platta blåsor.
Ja, mina är högblanka Bröstvårtorna har fått mörka ringar runt sej och vita platta "blåsor" kallas för Montgomerys körtlar om jag inte minns fel.Alltså...huden på era tuttar...har den ändrats?
Mina bröstvårtor har blivit mörkare, större, grövre i rynkorna och jag har även fått utstickande hudflikar/-fjuttar. Och nu upptäckte jag små fläckar som skulle kunna liknas med platta blåsor.
Jepp, all of the above. De blir också högblanka när de ska till att läcka lite mjölk. Mjölkar jag ur lite blir de genast mer normalfärgade mot rosa och svullnar ner i storlek. Men det håller bara någon minut.Alltså...huden på era tuttar...har den ändrats?
Blir svårt med färdknäpp, magen står verkligen rätt ut så det är ganska svårt att...nå varandra. Vi får se det som en utmaning!Efter alla mina promenader var det färdknäppen som fick igång mig
Blir svårt med färdknäpp, magen står verkligen rätt ut så det är ganska svårt att...nå varandra. Vi får se det som en utmaning!
Perfekt!
Det var just Montgomery jag var osäker på. Men tack, alla!Ja, mina är högblanka Bröstvårtorna har fått mörka ringar runt sej och vita platta "blåsor" kallas för Montgomerys körtlar om jag inte minns fel.
Bröstvårtorna har blivit gigantiska, det hänger i till viss del sedan förra graviditeten.
I natt drömde jag att det var dags för förlossning, det gick plättlätt att få ut ungen. Sen åkte sambon och jag på semester och efter någon dag så kom vi på att vi glömt bebisen kvar på BB
Efter det så var jag med i Bonde söker fru, hälsade på nuvarande säsongs hästbönder. Vet inte riktigt varför jag var där, var mest irriterad på alla för att de gjorde fel med hästarna
Jag satte mig på huk och torkade och när jag reste mig så kom flodvågenJajjemän! Framförallt om man får ligga kvar efteråt..
Alltså OUCH det gör ju svinont!
Alltså OUCH det gör ju svinont!
Hoppas det släppt nu så att du får sova.
Jodå efter ca en timme somnade jag! Var på toa runt 02 samt nyss och nu gör det bara ont på dom gamla vanliga ställena
Men nu är jag istället klarvaken
Typiskt.
Min mage försökte få mig att äta vid två. Jag vägrade. Lyckades sova till 6.20. Nu ligger jag och gosar med katten i väntan på väckarklockan.
Verkar ha hittat en liggställning där Knoddrick inte trycker på rygg eller mage och där armarna inte domnar bort. Nu gör de bara lite ont. Det finns hopp!