BM ledig idag...Härligt
Jag har alltid fått svar direkt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BM ledig idag...Härligt
Jag har alltid fått svar direkt?
Gjorde mitt glukostest igår...inte det roligaste, men betydligt bättre när det var ytterligare en "hästidiot" som gjorde testet=). Provet var bra...ingen diabetes i sikte, vilket läkaren befarade eftersom den inneboende var stor...+26 % sisådär. Ledde till att jag blev inbokad på ytterligare 2 UL för att hålla koll. Läser om er andra som konstant känner att det rör sig i magen....jag har moderkakan i framvägg, så jag känner....inte mycket och oftast inget alls. Såg honom dock röra sig livligt på UL förra veckan, men jag blir lite orolig måste jag erkänna. Så lite jag har märkt av honom hittills så lär det väl bli en chock när han väl tittar ut. Glömmer ju nästan bort att jag är gravid....kommer ihåg det när jag tittar ner o ser bulan;0).
Gjorde mitt glukostest igår...inte det roligaste, men betydligt bättre när det var ytterligare en "hästidiot" som gjorde testet=). Provet var bra...ingen diabetes i sikte, vilket läkaren befarade eftersom den inneboende var stor...+26 % sisådär. Ledde till att jag blev inbokad på ytterligare 2 UL för att hålla koll. Läser om er andra som konstant känner att det rör sig i magen....jag har moderkakan i framvägg, så jag känner....inte mycket och oftast inget alls. Såg honom dock röra sig livligt på UL förra veckan, men jag blir lite orolig måste jag erkänna. Så lite jag har märkt av honom hittills så lär det väl bli en chock när han väl tittar ut. Glömmer ju nästan bort att jag är gravid....kommer ihåg det när jag tittar ner o ser bulan;0).
Jag hade tagit Borås, inte för att jag på något sätt har dåliga erfarenheter av Skövde men är det inte Borås som har BB-hotell?
Varför gör glukostest? Har det något med sockernivå att göra?
Aha okej tack! Vart lite nervös när ni är flera i tråden som gjort det om min bm inte prata om det.Om jag fattade det hela rätt så har man över 8 på blodprovet på socker eller hur man säger så får man göra den belastningen för o kolla så det inte är gravid diabetes
Varför gör glukostest? Har det något med sockernivå att göra?
Ingen aning faktiskt om dem har bb-hotell
Säkert svindyrt isåfall
Borås har BB-hotell, det ligger kopplat till BB och man får bo där om man haft okomplicerad vaginal förlossning. 2 av mina svägerskor har bott där och har inte hört att det ska vara mycket dyrare än BB i Skövde
Nu har alla nya samt second hand kläder till den lille blivit tvättade. Bara packning av BB-väskan kvar innan alla förberedelser som vi kan komma på är utförda.
Visst kan man beställa leverans 2 veckor i förväg?
Jag mår så mycket bättre nu, lyckades göra extremt lugn och försiktig yoga efter att ha fått sova en sväng vid lunch. Svanken och revbenen var ordentligt hopdragna efter förkylningsdagarna och gårdagens natt, så nu andas jag normalt igen trots täppt näsa. Känner mig några centimeter längre också.
Jag gjorde de pga BMI närmade sig 35 över 35 får alla här göra detVarför gör glukostest? Har det något med sockernivå att göra?
Jag har faktiskt möjlighet att låna hund, får planera in att låta honom käka lite för många harlortar eller nåt när det passar.Att torka hundskit från vardagsrumsgolv i 37+4 har jag hört ska funka
Jajjemän! Framförallt om man får ligga kvar efteråt..Att torka hundskit från vardagsrumsgolv i 37+4 har jag hört ska funka
Ingen aning faktiskt om dem har bb-hotell
Säkert svindyrt isåfall