@supersonic ja det gör fortfarande ont i det där jäkla örat också
I korta drag så får jag bedömning för igångsättning pga förra förlossningen och mina halvstruliga graviditeter med stoooora magar och högt bt och sånt där. Gick ju igenom journalen från förra förlossningen på Freja förra veckan och kom väl kanske ihåg 25% av det totala förloppet, hann inte få nåt annat än lustgas pga öppnade mig 7 cm på en timme
Förlorade 2,2 L blod och sen så påverkade det ALLT dom följande 6 dygnen innan amningen kom igång. Riktigt struligt...
Dom är hyfsat säkra att det kommer gå fortare den här gången så därav igångsättning: tidig epidural, förberedelse för ev flera bedövningar samt infart för extra sammandragande ifall livmodern "slappar" som sist vilket var anledningen till allt förlorat blod.
Jaja det vill nog bli bra i slutändan. Har iaf fått påpekat flertalet gånger att om vattnet går eller om jag får minsta lilla misstanke om värkar så ska jag åka in så att jag hinner få bedövning OM det är så att det satt igång...
Ang amningsbehåar så gick jag väl upp kanske en stl under förra graviditeten och en kupstorlek när amningen kom igång så jag köper inte riktigt att jag ska behöva vänta till amningen är etablerad innan jag får köpa. Tänker göra det nu
har gått upp även denna gång en stl under graviditeten så räknar kallt med att har jag 85C nu så bör jag kunna ha 85C eller möjligen D sen. Även om D känns sjukt avlägset... hade 75B innan sonen, och 80C innan jag vart gravid den här gången.
Skönt att vara en sån som inte går upp typ tio kupstorlekar under graviditeten faktiskt
Avundas INTE er som gör det iaf