Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min sambo glömde bort att magen är i vägen igår så jag fick sitta kvar i bilen ett tag tills han undrade varför jag inte var med inne i affären
Det funkar inte att gå ur bilen längre om han råkar parkera för nära en annan. Jag behöver space för att komma ut, och tid, mer tid än plats tror jag
Haha min sambo åkte utan mig en gång, kom att tänka på den roliga episoden nu! Jag satte in barnet i baksätet och slängde mobilen över ryggstödet till framsätet innan jag stängde bakdörren, sen PRECIS när jag ska ta i handtaget till framdörren så åker bilen. Med min telefon. Utan mig. Kände mig typ såhär
Sen efter typ en km vände han och kom tillbaka med orden: "jag trodde du också satte dig bak! Funderade på varför du inte svarade när jag pratade med dig!" Då kände jag mig snarare såhär
Haha min sambo åkte utan mig en gång, kom att tänka på den roliga episoden nu! Jag satte in barnet i baksätet och slängde mobilen över ryggstödet till framsätet innan jag stängde bakdörren, sen PRECIS när jag ska ta i handtaget till framdörren så åker bilen. Med min telefon. Utan mig. Kände mig typ såhär
Sen efter typ en km vände han och kom tillbaka med orden: "jag trodde du också satte dig bak! Funderade på varför du inte svarade när jag pratade med dig!" Då kände jag mig snarare såhär
Riktigt longshot men sök på vetekudde för häst på Google. Jag har en sån och den är min bästa vän dagar med mycket värk. Den är så stor så den täcker så stor del. Kanske inte alls är något för dig men tänkte jag kunde tipsa.
Hoppas det hjälper lite i alla fallÅh, så smart!!! Att jag inte kommit på det själv tidigare!!!
Anledningen till att jag tvingade sambon att köpa en suv, han var väldigt inne på just en superb! Men jag föredrar att kunna RINNA ur bilen i det här stadiet och det visste jag redan i juni när bilköpet var aktuellt
Finns nog inget som är så grett som att rinna ner från saker när man är så otymplig i övrigt
Själv börjar jag fundera på en lyft som kan lyfta ut mig ur bilen. Hur gött vore det inte annars med en stol man kunde snurra på
Samma när jag behöver skjuta fram eller bak sätet, jag når snart inte ner längre och kort som jag är måste jag alltid nå ner till den förbannade spaken
Det gör ont, där bebisens huvud borde befinna sig. Rejält ont till och från. Kände nog aldrig något sånt förra gången?
i v 36+6 eller 37+0 förra gången blev jag undersökt av en läkare som sa att läget var "gynnsamt" och 3 dagar senare och vattnet.
Tänk om man kunde få en liknande undersökning igen å veta hur man låg till
Imorrn ska jag till BM på bt-kontroll å sånt där. Ska passa på att fråga om min navel som gått från ganska djup till platt, till infekterad till som nu: putande? Skulle inte förvåna mig ETT DUGG om jag drar på mig navelbråck uppepå allt! Måste sånt opereras?
Det gör ont, där bebisens huvud borde befinna sig. Rejält ont till och från. Kände nog aldrig något sånt förra gången?
i v 36+6 eller 37+0 förra gången blev jag undersökt av en läkare som sa att läget var "gynnsamt" och 3 dagar senare och vattnet.
Tänk om man kunde få en liknande undersökning igen å veta hur man låg till
Imorrn ska jag till BM på bt-kontroll å sånt där. Ska passa på att fråga om min navel som gått från ganska djup till platt, till infekterad till som nu: putande? Skulle inte förvåna mig ETT DUGG om jag drar på mig navelbråck uppepå allt! Måste sånt opereras?
Fortsätter gnälla.
BMM ringde. P-glukos 9 (gräns 8) igår. Sockerbelastningsprov på fredag.