Min man har lite nedsatt immunförsvar, p g a sina mediciner, så i år kommer vi nog vaccinera oss båda två.
Ja då kan det ju vara bra, både jag och min sambo är "normalfriska" eller hur man ska säga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min man har lite nedsatt immunförsvar, p g a sina mediciner, så i år kommer vi nog vaccinera oss båda två.
@*Gotlandsrusset* skönt att det såg bra ut, förstår att du blev rädd
Har ni vaccinerat er?
Beror lite på vad du väger innan Bebis + vatten + moderkaka brukar man väl säga väger 7-12 kilo.
Spenderat 3 h på förlossningen efter att ha fått en 15 kilos 3 åring på magen. Han hoppade från soffan rakt i magen på mig. Har aldrig varit så rädd i mitt liv, magen blev stenhård och fick så ont.
Ctg såg bra ut och även ultraljudet, fick se med egna ögon att det va en frisk liten tjej där inne.
Nu är jag helt slut.
Ja det va längesen jag blev så rädd faktiskt. Har inte gråtit så mycket på många år, såg framför mig hur moderkakan lossnade och bebisen blev mosad Skönt att barnen ligger så isolerade som dem faktiskt gör.
Min hemkunskapslärare blev sparkad i magen som höggravid, av en elev i nian ( ) men det gick fint. Fall är tydligen värre.
Men såklart ska man kolla upp
Min hemkunskapslärare blev sparkad i magen som höggravid, av en elev i nian ( ) men det gick fint. Fall är tydligen värre.
Men såklart ska man kolla upp
Okej ja jag väger "normalt" alltså är normalviktig.
Tänker att man nog går upp mkt i slutet så borde kanske inte oroa mig.
Åh men kram!!! Skönt att allt gick bra tillslutSpenderat 3 h på förlossningen efter att ha fått en 15 kilos 3 åring på magen. Han hoppade från soffan rakt i magen på mig. Har aldrig varit så rädd i mitt liv, magen blev stenhård och fick så ont.
Ctg såg bra ut och även ultraljudet, fick se med egna ögon att det va en frisk liten tjej där inne.
Nu är jag helt slut.
Ja, man vet i bakhuvudet att bebisen är väl skyddad men just då tar rädslan över. Hade aldrig kunnat slappna av om jag inte hade fått en koll på förlossningen. Bm och läkare va fantastiska, även om min oro nu va onödig så fick jag ändå bara höra ; vad bra att du åkte in, självklart ska vi kolla så bebisen mår bra.
Har läst alldeles för mycket tragiska historier som sprids på ex Facebook, måste sluta med det och börja slappna av.
Spenderat 3 h på förlossningen efter att ha fått en 15 kilos 3 åring på magen. Han hoppade från soffan rakt i magen på mig. Har aldrig varit så rädd i mitt liv, magen blev stenhård och fick så ont.
Nu är jag helt slut.
Usch så obehagligt, men så skönt att allt gick bra!Spenderat 3 h på förlossningen efter att ha fått en 15 kilos 3 åring på magen. Han hoppade från soffan rakt i magen på mig. Har aldrig varit så rädd i mitt liv, magen blev stenhård och fick så ont.
Nu är jag helt slut.
Tack alla för omtanken
Hur reagerade sonen? Förstod han allvaret?