Oj vad ni har skrivit här. Har tydligen inte fått notiser om den här tråden på några dagar. Händer det er också, att vissa trådar plötsligt slutar komma upp i notiserna?
@Lilltess Herregud vad han är söt din Adrian
Här blir det nog en vikingatös, ögonen är riktigt blåa ännu och håret är ljust med lite röda nyanser. Blå ögon har vi ju båda, så det är ingen överraskning. Jag var ganska ljus som liten och sambon hade knallrött hår
Hon har passerat 8 månader (drygt en vecka sedan) och har därmed funnits utanför magen lika länge som hon var i den. Vi har varit på folktandvården för information. Kändes väldigt onödigt. Får se om vi tänker vara med i det där projektet eller ej. Hur som helst konstaterades att en tand är på g och hon dreglar massor och håller på och grejar med tungan hela tiden. Mer mammig än vanligt, men annars inget speciellt som märks.
Vi har renoverat här hemma och flyttat runt grejer. Nu äntligen är det sista rummet klart och vi har börjat fylla upp med tösens grejer eftersom det skall bli hennes rum. Ett tomt rum ekar väldigt bra när man vill öva sina skrik-konster
. Stackars mamman, pappan och katterna bara.
Jag oroade mig lite för hur det skulle bli när hon börjar krypa
. Det behöver jag inte göra längre för nu ålar hon och det går fort. Får hon syn på något hon vill ha tag är hon snabb på att ta sig dit så nu är allt i fara och inget blir gjort om man inte har någon barnansvarig utsedd. Igår badade hon tex i katternas vattenskål och hällde ut allt över golvet. Sen kasade hon runt överallt med sin fuktiga mage och blöja och dammtorkade. Hon har varit på väg att krypa ur vår säng ett par gånger, som tur är har vi hunnit fånga henne. Man tycker att man lägger henne långt in, men på två tag med armarna hänger hon halvvägs utanför