Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Balahé tänkte precis på er då vi testade de återanvändningsbara klämpåsarna jag köpt hem. Jag köpte med två silikonkorkar som man sätter på som gör att allt inte bara rinner ur, funkade väldigt bra! Går att fästa på klämmisarna från affären också
Vi har haft en riktig skitnatt. Började med feber igårkväll och sen har magen gått bananas. Bebis har sovit 50 min i stöten ser ingen anledning till febern, inget svullet i tandköttet eller så heller... grinigt värre är det också. Han försöker vara glad, det märks.
Nä man får verkligen perspektiv på saker och ting nu. Vanligtvis är han ju en riktigt glad skit!Låter som tänder, även om tandköttet inte är svullet. usch, dom nätterna är inte kul, hoppas det går över för er fort!
Vi har bara testat två gånger men det är en klar förbättring mot att inte ha dem. De rinner inte överallt och känns mycket snällare mot munnen. Herrn har ju inte fattat grejen med att suga på annat än bröstet så han gnager ut klämmisen samtidigt som han trycker på påsen om man inte har korken så åker ju allt ut bara han håller i påsen@Positron gillar du/bebis sugkorkarna? Har faktiskt funderat på ett par sådana. Ska titta mer på flergångspåsar också nu, hoppas på att få lönen från det jag jobbade extra i juni.
Nä man får verkligen perspektiv på saker och ting nu. Vanligtvis är han ju en riktigt glad skit!
Känns som att vi kommit in i lunket nu i alla fall, var nog lite av en chock imorse med tanke på att vi aldrig varit i närheten av att ha det så här illa innan. Köpte en stoooooor påse lösgodis på hemmakväll också och har typ vräkt i oss rubbet
Ja tänder eller tredagarsfeber, endast tiden kan utvisa vad
Om det nu är tänder, hur länge kan det hålla på så här?
Och vi har så mycket inbokat denna vecka en massa saker som bara blir krångligt att flytta på
Då ber jag till de högre makterna att det inte håller på i tre veckortänder är väldigt olika hur länge det håller på, enligt mamma var jag kinkig för tänder i typ 3v innan de äntligen dök upp. På lilltjejen fanns det plötsligt tänder och nu är den fjärde på g upp.
Då ber jag till de högre makterna att det inte håller på i tre veckor
Ja här märks det, vad det nu är. Tempade drygt 6 h efter att han fick senaste alvedon. Då var det normaltemp. Märkte att han blev varmare och 20 min senare hade han 39 i temp igen. Tycker så väldigt synd om honomDet hinner knappt sluta innan det börjar igen
Haha, men näe, alla barn är väldigt olika där. Som sagt lilltjejen märkte vi knappt att de var på g, fören de faktiskt var där.
Vi har också haft en dålig natt, hur många uppvak som helst och vaknade sen tidigt. Sambon kom på igår (när jag fick natta om för hundraelfte gången) att vi är inne i ett språng och han insett att vi kan försvinna. Stackarn, märks tydligt!
Blyg har han inte blivit i alla fall, vi är på väg till skansen och han har suttit och försökt flirta med alla han ser, hur glad som helst när det är gott om folk även om man märker att det tar lite på krafterna som när vi träffade släkten häromdan. Norska släktingar som är här på besök och jag fortsätter vara lika glad över hur glada och engagerade alla är i honom. Min sexåriga kusin var störtförtjust
Hur gör ni med tandborstning? Vi försöker få in det på rutin även på morgonen, på kvällen börjar det bli naturligt men vi glömmer det så ofta på morgonen. Borstar ni 1 eller 2 gånger dag? Vi har 3 tänder, 4:e på gång.
Det bästa är när man får äta själv!
Jag är ju ganska sen med att upptäcka saker, men Nestlé har ju ett poängsystem dom med, gillar deras utbud bättre än Libero (har bytt till Pampers så det kan va därför).
Men jag har kommit fram till att koderna är samma på de flesta produkter, de har 2-3 olika koder som de använder under samma tidsperiod. Vilket även gör att man kan registrera flera av samma vara utan att ha den. Man har en viss kvot man kan få poäng för/månad. typ 20 st varmrätter, 6st ersättning osv.
Så egentligen är väl själva systemet inte det bästa för dom som företag, men för oss som poängjägare
Och sen står det att man inte får poäng för ersättning under 6 månader, men det är bara att ta koden och välja ersättning från 6 månader så får man poäng ändå...
Ett tips bara
Dom får väl skylla sig själva som har såna brister i systemet.