Ja det är ju klart
Vad har du för "snöre" och fäster dem på?
Ursäkta många dumma frågor men min zombiehjärna klarar inte av kreativt tänkande alls just nu känner jag
Inga frågor är dumma! Jag har snedslå:
det fanns en bra bild till:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är ju klart
Vad har du för "snöre" och fäster dem på?
Ursäkta många dumma frågor men min zombiehjärna klarar inte av kreativt tänkande alls just nu känner jag
Jag visste väl att det var någon smart lösning! Snyggt! Det får läggas till på att sy-listanInga frågor är dumma! Jag har snedslå:
@Jenka och @YaHilweh
Tack för tipsen!
Vi fick mest bara kläder så det var därför jag tänkte att ni kanske hade några bra tips. Kläder tyckte jag var tråkigt och onödigt då vi fick storlekar som var urväxta på bara några veckor och helst använde pyjamas med dragkedja mest hela tiden i början.
Men så kom jag på att vi fick en aktivittsleksak som varit populär (och de är ju ganska dyra faktiskt så det är gött att få). Så det bidde en bandana buddy från skiphop, en tvättbjörn
Tänkte laga en form lasagne och ta med till dem också för det hade jag uppskattat. Det däk upp alldeles för lite mat i början. Å andra sidan hade vi noll besök de första två veckorna, på egen begäran, så vi får väl skylla oss själva
Inga frågor är dumma! Jag har snedslå:
Ja der jättefina! Vi har elefanten och den är full med fiffiga grejer som man kan upptäckaVar tvungen att googla, de såg fina ut!
Oj han är rejäl! Hur gammal är han nu?Tänkte också tipsa om att ge bort dels MAT och hellre någon pryl eller klädesplagg. Jag tyckte vi fick alldeles för mycket skallror och små mjukdjur i början, de låg ju bara i en låda. Nu är de toppen, han tröttnar ju och vill ha något nytt att undersöka efter tio minuter.
70 cm lång och drygt 9 kilo tung är han nu också, babyskyddet är trångt så nu blir det ny bilstol för oss. Suttit själv i badet genom att hålla sig i kanten och det är ett evigt "MÄ-MA-MA-MÄ-MA" hela dagarna. Riktigt mysig period nu!
70 cm lång och drygt 9 kilo tung är han nu också, babyskyddet är trångt så nu blir det ny bilstol för oss. Suttit själv i badet genom att hålla sig i kanten och det är ett evigt "MÄ-MA-MA-MÄ-MA" hela dagarna. Riktigt mysig period nu!
Vi har märkt att om unge herrn är vaken längre än till kl 20 så blir han hemsk att ha att göra med (undantaget om vi är iväg på party eller nåt då är han go och glad, förmodligen lite speedad pga sammanhanget) så ungefär kl 19 gör vi oss redo för sängen. Ibland lite tidigare om han verkar väldigt trött.Vad har ni för läggningsrutiner, om några alls, med era? Vi får kämpa med nattningarna varje kväll känns det som, och amning till sömns är det slut med för fanken vad han bits.