Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har även jag börjat tappa massa hår. Störande...
Det gör jag med sen en tid tillbaka. Dessutom är mina hårstrån ännu grövre och mörkare sen precis efter förlossningen och om man tittar på dem från de sista månaderna som gravid är de tunna och jätteljusa. Kan knappt tro att det är samma hårstrå så olika det är!Nu har även jag börjat tappa massa hår. Störande...
Fick kläder, leksaker (dinglis, bitring,Sophie le giraffe), blommor, nappar och en "staty" på ett par med en bebis (jättefin!). Och bullar och matlådor från mamma en filt, ett lapptäcke och babynest innan.Vilka var de bästa presenterna ni fick när era knoddar var nya?
Unge herrn fick en ny kompis häromdagen och jag tycker att kläder är tråkigt!
Vilka var de bästa presenterna ni fick när era knoddar var nya?
Unge herrn fick en ny kompis häromdagen och jag tycker att kläder är tråkigt!
Vad har du för mått på vimplarna? Vi är nästan klara med unge herrns myshörna och jag får nog lite tygbitar kvar av det jag använt till kuddarna, det kanske går att göra nt skoj med tänkte jag!(Hoppar in från sommartråden)
Jag brukar alltid sy en vimpel till bebisens rum/del. Det är en mysig rutin när jag gör det och det är väldigt kul att ge bort den Sen brukar jag alltid ge bort typ en filt eller en snuttis eller liknande. Ger sällan kläder faktiskt Böcker när barnet är lite äldre, brukar också vara poppis
Men nu är det snart dags att sy en egen vimpel till min bebis Ska försöka ge mig på att sy ett babynest i helgen också
så fort man kom inom synhåll slutade han skratta och började gnälla
Oj, jag vet inte Jag klippte till en på hårt papper för ett par år sedan som jag sedan har gått efter Men den är nog mellan 20-30 cm till spetsen, som ett V, om du fattar Men det går ju att göra mindre om man vill medVad har du för mått på vimplarna? Vi är nästan klara med unge herrns myshörna och jag får nog lite tygbitar kvar av det jag använt till kuddarna, det kanske går att göra nt skoj med tänkte jag!
Jo det var precis min tanke men han var inte särskilt nöjd när han fick ligga själv någon annanstans och för mig tar det emot att använda tv'n. Men just där och då var det uppskattat att någonting överhuvudtaget.Ibland kan även små barn vilja vara ifred. L har ända sedan hon var några få månader varit tydlig med att ibland vill hon bara vara själv en stund. Hon kunde vara jättegnällig, ville inte sova, inte äta, ingenting. La man henne då i vagnen, hängde upp en leksak och gick så blev hon nöjd och glad, låg där och slog på leksaken och pratade för sig själv.
Jo det var precis min tanke men han var inte särskilt nöjd när han fick ligga själv någon annanstans och för mig tar det emot att använda tv'n. Men just där och då var det uppskattat att någonting överhuvudtaget.
Ja det är ju klartOj, jag vet inte Jag klippte till en på hårt papper för ett par år sedan som jag sedan har gått efter Men den är nog mellan 20-30 cm till spetsen, som ett V, om du fattar Men det går ju att göra mindre om man vill med