Ont i hjärtat var iväg några timmar ikväll, mycket ledsen grabb som inte nöjde sig med sin pappa.
Det är jobbigt de första gångerna. Men efter några korta gånger så släpper det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ont i hjärtat var iväg några timmar ikväll, mycket ledsen grabb som inte nöjde sig med sin pappa.
@YaHilweh Jag vet ju att du har nära till gekås, här finns en philips avent för 495:- den ska ha dygt 300 m räckvidd, tvåvägskommunikation, vaggvisor och nattlampa.
En sån damp ner i vår vagn i alla fall!
difteriFörsta sprutan, vad vaccinerar man mot då?
Är det via förläldragrupp ni går på babymassage eller någon kurs? Vi har ett tillfälle imorgon med gruppen som jag sett framemot, men det kanske blir en väldig "light"variant på det ni gör?
Här är det förresten mest killar. Vi är fyra kompisar som får barn inom ett år, och alla är pojkar! Alla fyra på massagen idag var också pojkar och tre bekanta som fått samtidigt med mig har också fått pojkar.
Hehe min lilla tjockis vägde 6915 g idag och han fyller 2 månader den 29:e . Lika lång som era, 62,5 cm.@Lilltess Najs! Älskar vår ergobaby!
Tycker också synd om er med förkylda bebisar! Är ohälsosamt livrädd för att han ska bli sjuk. Ibland när han har rätt illa magknip så är jag halvvägs till akuten
Igår var vi på babymassage. Svinkul tyckte Joseph som inte ville få massage men ville sitta och titta på alla andra bebisar. Han var så nöjd och smajlade åt allt och alla. Massa flickbebisar!! Var likadant på förlossningsförberedande kursen bara massa flickor. Ca 3 pojkar med min och 10 tjejer! Men jisses vad stor han är jämfört med andra bebisar. Tror det blev extra tydligt för att de flesta var flickor och de två pojkarna var ca 5 veckor yngre. Han är nästan identisk i längd och vikt som @Jenka s pojk och J är faktiskt 3 månader idag så tror egentligen han är rätt normal!
Härligt med en stor bebis till, min passerade ju 7 kg när hon blev två månader och det lär väl din också göraHehe min lilla tjockis vägde 6915 g idag och han fyller 2 månader den 29:e . Lika lång som era, 62,5 cm.
Ja han har lite att ta av och det känns bra nu när han är dålig och inte äter så värst bra... Han hade 36 cm när han föddes och har 41,8 nu.Härligt med en stor bebis till, min passerade ju 7 kg när hon blev två månader och det lär väl din också göra
Får jag fråga vad han har för mått runt huvudet? Och hur stort var det när han föddes?