Sv: Vinterföräldrar 2012/2013
Åh, jag börjar också bli nervös. För allt typ.
Förra gången på föräldraträffarna tog BM upp komplikationer. Sånt jag aldrig funderat över, vad behöver jag inte skriva ner, då får väl fler än jag de tankarna.
Sen nervositet för sonen. Han har aldrig sovit utan mig eller sambon. Tankar på att barnvakt ska hinna i tid och så...
Sen nervositet för väglag. Det blir ju en hel del mil som ska spenderas på vägen till förlossningen... Sen, tänk om det går mycket snabbare än förra gången? Tänk om vi inte hinner in? Massa sånna där tankar som liksom inte var aktuellt förra gången...
Hoppas Mini-Mustasukka bestämmer sig för att titta ut en dag när väglaget är bra, på en lagom tid och allt går smidigt!
Karolajna: Ingen aning om vad de gör. Min mage är ju för liten istället och jag ska ju antagligen få göra TUL, men det har ju du redan gjort. Konstateras det att bebis är normalviktig så tror jag inte att de gör något? Det kanske blir något mer TUL för dig för att se så inte bebis växer sig enorm? Alltså, att det kanske blir svårt att föda vaginalt eller så eller att man gör någon form av bäckenmätning eller så? Jag har ingen aning egentligen, utan spekulerar bara.
Chambery: Här är det segt. Jag mår så himla dåligt. Foglossningarna har kommit från
, jag vet iofs inte om det är foglossning eller lillebror som fixerar sig. Ont gör det i alla fall. Dessutom börjar jag bli riktigt förkyld. Jag hatar att vara sjuk och gravid. Man blir mer invalid än vanligt då...
saint__anger och escade: Jag hoppas också han kryar på sig snart. Det här är riktigt kämpigt. Just nu ligger sambon och försöker natta en övertrött unge som inte alls ska sova. Men han är så trött att ögonen håller på att trilla ur...
Ferrari: Små sjuka barn är ingen lek. Hoppas han kryar på sig snart!