Jo jag tyckte det kändes svalare idag efter total mörkläggning av övervåningen, men vid nattningen var det hemskt varmt ändå
Han fick bada innan läggdags och så la vi vetekudde som varit i frysen i hans säng, men nattningen tog en timme ändå och han slog ätrekord med 320 ml. Lider med honom i värmen.
På dagtid håller vi oss nere där luftvärmepumpen håller härliga 22 grader, men får fundera på kvällslösningar. Imorgon ska vi dessutom in till stan eftersom mina föräldrar kommer upp för att fira min födelsedag, och dom ville handla lite. Har sagt ifrån att det bara blir förmiddagen för oss pga kotten. Asfalt och dallrande hetta är inget jag ser fram emot direkt.
Härligt med plaskpool iallafall! Kotten älskar sin och halkar runt som en fisk i vattnet, hoppaa det kan omvända A också!
Stackars kotten! Jag hoppas verkligen att den här värmen ger med sig snart! Dallrande hetta är ju verkligen ingen höjdare, man får söka sig till luftkonditionerade ställen... jag har siktet inställt på biblioteket
Han fick bada samtidigt med storebrorsorna, så det finns nog hopp om omvändning! (Bröderna blev förskräckta när de insåg att lilla A skulle bada utan blöja )