Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har precis upptäckt att magen numera kan tjänstgöra som avlastningshylla, har man bara inte temuggen helt knökfull så är det rätt gött att kunna vila den där emellanåt, så att man verkligen kan luta sig tillbaka och sitta långt ifrån soffbordet
Ja alltså, avlastningshylla inte bord men jag ser det som någonting som kommer hända så småningom men då kommer det vara värt alla gånger jag kunnat halvligga skönt tillbakalutad på mitt kuddbergDet där testade jag en gång med en godisskål. Slutade med att en välriktad spark skickade innehållet över hela vardagsrummet.
Nu något roligare: vi har varit på BVC idag. Lillan har gått upp nästan 300 g på 6 dagar! Normalt var i snitt 175 g/v. Själv har jag nu mindre än 2,5 kg ner till min startvikt. Bådas viktkurva på rätt håll alltså
Jag upptäckte imorse att jag börjar få bristningar på magen! Har haft på brösten jättelänge men har hoppats att jag skulle slippa på magen... Inte så ofta man går runt och visar brösten för folk men magen är ju lite mer synlig typ på stranden... Usch vad ytlig jag kände mig nu.
Förstår att det känns kasst när de strulat till sig så med föräldragruppen var den bara under ett tillfälle? Känns ju konstigt om de inte har i alla fall en grupp till innan det är dax för bf för dig, annars har de ju extremt sällan! Det finns inte någon närliggande grannkommun eller liknande som dom kan styra in dig i bara för att kunna få likvärdig info liksom?Är för övrigt lite pissed off på min mvc, med det här med föräldragrupper/kurser. Jag fick ju fråga efter det sist jag var där, för de har inte ens nämnt det. Sen hade de en träff som de missade att bjuda in mig till. De vet inte när nästa blir. Så nu vet jag inte om det blir någon föräldragrupp/kurs alls för mig. Det känns trist, för jag hade gärna velat gå. Vad har ni pratat om i era grupper/kurser? Får väl försöka läsa mig till lite på egen hand... Men hade ju gärna tagit chansen att träffa andra blivande föräldrar också.
Visst, jag gick inte upp mer än 11 kg. Hade nog blivit några kg till om jag gått tiden ut eftersom jag blev lite mindre rörlig. Räknade med ca 15 kg plus. 7 kg var borta när vi kom hem efter en dryg vecka på sjukhus. Däremot tar det nog tid att bygga upp muskelmassan igen. Känns att jag tappat där. Kommer redan i åtminstone några av mina vanliga jeans och ridbyxor.@Balahé Får man va nyfiken? Hur mycket gick du upp under grav?
Jag planerar att va i form igen sommaren 2017 pga bröllop. Känner att på 1.5år bör jag väl hinna komma i form igen
Jag upptäckte imorse att jag börjar få bristningar på magen! Har haft på brösten jättelänge men har hoppats att jag skulle slippa på magen... Inte så ofta man går runt och visar brösten för folk men magen är ju lite mer synlig typ på stranden... Usch vad ytlig jag kände mig nu.