Jag har idag gått upp 12kg har 8 dagar till BF och 11 dagar till igångsättning om inget hänt innan dess.
Så jag räknar väl med 14-15kg, som du säger man är mycket mindre rörlig nu sista tiden. Samt att mitt godissug har ökat, har egentligen inte haft något sötsug alls under grav annars. Men julgodis har alltid vart min svaga sida
Svärmor får veta i vår, när vi tänkt skicka ut save the date. Hon kommer hata oss som inte får veta att/vad vi planerar innan. Men det är lite kul att retas med henne så
Mina päron kommer vi prata med redan i Januari då planen (om farsan går med på det) är att ha själva bröllopsfesten i hans gamla lada och då krävs lite renovering. Därför vi är ute i så pass god tid där
Att vi skickar save the date är för att vi planerar ett bröllop i Juli 2017. Och många av våra vänner reser och planerar sin semester minst ett år i förväg. Därför vi är så tidiga med det
Sedan vill vi hålla nere budgeten så gott det går och kusinen behöver lite tid på sig att skjuta en vildgris som vi kan helgrilla