Sv: Vinterföräldrar 09/10 del 4
bra svar från läkaren, det gillar vi!!!!
usch, jag är (nästan) helt slut!!!!!! har jobbat i 4 dagar.
men oj, så mycket som har hänt med mig under detta året, jag är inte alls samma människa som jag var förr.
svårt att förklara, men jag jag har tappat självförtroende och tror mindre om mig själv hela tiden, TROTS att jag vet att jag kan och att jag är bra på det jag gör! så har jag aldrig tänkt om mig själv förut och det är jättetrist!
kanske bara är ovanan, så det blir nog bättre när jag blir varm i arbetskläderna lite......
ska sälja hästen. la ut annons förut.
hinner inte och känner lite lätt ångest över ansvaret ajg har för henne, för jag vet att jag inte kan betala evetuella veterinärräkningar.....
och jag vill mer med min ridning än vad hon kan och hon börjar bli lite för gammal för att tränas upp och jag tror inte hennes bakben pallar en såpass hård träning heller, så det är bättre att hon får komma till nån som och kan ta henne för den hon är.
så nu slapp jag ju undra över barn nr2 och häst iallafall.
och hemma är det bråk och gnäll mest hela tiden känns det som.
han vill greja med sin bil och jag vill till hästen och bara en bil har vi, så den är det ständiga bråk om.
och om pengar.
alltid dessa pengar!!!!!
skulle jobbat ÖT i morgon, men Andreas ville ut ikväll, så jag fick ställa in det.
och nu på eftermiddag så kläcker han ur sig att han inte alls ska ut, för han hade ingen att gå ut med.
då hade ja ju kunnat jobba i morgon ändå!!!!
och dra in lite mer pengar, som vi så väl behöver.
gubbj*vel.
och ifrån det så kläcker han att jag öndå inte hade kunna jobba, för jag kan inte ta bilen hela dan (samåker under veckan) för han ville inte sitta fast hemma, varvid jag fräser tillbaka att det ändå bara var fram till 12 och han ändå inte skulle nånstans innan det, så det hade nog gått bra ändå.
då fortsätter han med att gnälla över att det bara skulle ha blivit 6 timmar ÖT "och då är det ju inte värt det", varvid jag ryter åt honom att "DET ÄNDÅ INTE BLIR NÅN JÄVLA ÖVERTID SÅ SLUTA JIDDRA OM DET FÖR FAN!!!!"
uuuuuuuuuuuuuuuuuh, va irriterad jag var på honom.
är än.
märks det tro?
jaja, mitt liv - snabbversionen.
och från det ena till det andra...
Matilda har åxå pyttefötter och har knappt 20 på skorna och dom är för stora!
och från det andra till det tredje....
om 2 veckor åker jag och en av mina äldsta vänner till ULLARED!!!!!