Glömde fråga. Äter du p-piller?
Tycker inte det låter som en direkt minskning så i så fall är det nog bara hormonerna som ändrar bröstvävnaden.
Nix, inga piller eller hormoner.
Jag hoppas att du har rätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glömde fråga. Äter du p-piller?
Tycker inte det låter som en direkt minskning så i så fall är det nog bara hormonerna som ändrar bröstvävnaden.
Hehehe, vad tror ni om det här:
När jag var gravid mådde jag jätteilla jättelänge, spydde flera gånger om dagen fram till vecka 21. Jag kunde bara äta/behålla gula saker, levde på aprikoskräm, potatismos och fryst mango.
Och nu, när John har börjat smaka på grejer - gissa vad han föredrar?
Jodå.
Gula grejer.
Mango, banan, honungsmelon och majs är storfavoriter här
Och jag som är så glad över att det är tid emellan barnen! 5,5 åringen är så glad över sin lillasyster och är så kär i henne Han tar egna initiativ till att umgås med henne och vill ha henne med när vi läser på kvällarna. Jag tycker det är toppen att "börja om"!När jag muttrar surt över mensen och maken kontrar med ett "Jag kan hjälpa dig att trolla bort den i minst nio månader! Säg bara till!"
Jag:
Meeeen någonstans vaknade tanken på en till. Det är väl lika bra att mölja igenom småbarnsåren på en gång i stället för att dra ut på det?
Eller?
Gullis! De där skratten är så söta! Jag dör sötdöden lite varje dag när Lilla C skrattargrattis till huset @Sofie.S
Idag har jag varit på öppna förskolan, efter ett litet uppehåll med all härlig flyttkaos...
Det är så kul! V har alltid gillat stojet på förskolan, men nu när han kan interagera mer så är det kanon.
Idag satt han på sin lilla rumpa i en halvtimma och viftade med leksaker, medan han ivrigt "umgicks" med de andra barnen och föräldrarna..Är så kul att se hans försök,samt se alla äldre bebisar och allt de kan!
I övrigt är mitt glada barn ännu gladare om dagarna och övar på sitt skratt mer o mer (låter rent förjävligt, som en hes hicka med ett tjuuut = mamman garvar= han skrattar mer=mamman bryter ihop). Älskar att bebisar skrattar med hela kroppen, det där skumpandet och frenetiska viftandet är ju helt
Blir ju inte bättre av att jag tycker hans försök till att krypa är asroliga, han viftar hejvilt med armar och ben, skjuter ifrån i luften och ja ni vet, blir skitsur när han inte kommer någon särskild stans. Dock lättlurad: om man hjälper till blir han skitglad och börjar skratta och bebisskumpa.
De sista två veckorna har han ivrigt iakttagit allt vi ätit samt försökt haffa lite mat från tallriken (har ju en plåsterbebis som alltid är i knäet) så sedan förra veckan har han snuttat på gurk- och morotstavar när vi äter och han tycker det är toppen Det går ju galet fort det här, jag hänger inte med
( allt för få emoticons, så här kommer några till :heartheart
När jag muttrar surt över mensen och maken kontrar med ett "Jag kan hjälpa dig att trolla bort den i minst nio månader! Säg bara till!"
Jag:
Meeeen någonstans vaknade tanken på en till. Det är väl lika bra att mölja igenom småbarnsåren på en gång i stället för att dra ut på det?
Eller?
Jag har tröstshoppat! Det får man när man är sjuk! Några vänner åker till USA och är gulliga och plockar hem grejerna. Har handlat massa kläder på Ralph Lauren till barnen. Tanken var att köpa några plagg men de hade visst kampanj med 30% rabatt Helt sjukt med KappAhl priser när samma grejer skulle kostat minst det 10dubbla i Sverige!
Mvh Miks
Ja det är dyrt i Sverige! Men skönt när någon annan betalar!Sverige är dyrt tycker jag, fast jag behöver inte köpa nått här jag pekar så betalar mormor
Men när det kommer till vinterkläder så blir det härifrån, mycket bättre kläder
Ja det är dyrt i Sverige! Men skönt när någon annan betalar!
Ja vinterkläderna går inte ens att jämföra! Mycket bättre i Sverige! Vi har köpt Isbjörn of Sweden till sonen. Dyrt men så jäkla bra. Han har verkligen lekt som en galning och det syns inte ens på kläderna. Dessutom fortfarande vattentäta efter otaliga tvättar!
Mvh Miks
Låter som en smart plan!Jag har sagt till mamma som ör förskollärare att köpa vinterklöderna hon vet vad som behövs och vad som är bra, nu har vi ju inte kalla snöiga vintrar men kan va bra o ha mera rejäla grejor när vi fiskar eller är hos farmor o farfar på deras gård.