Grattis på mors dag alla vinternammor!
Dessamma!
Jag firar mina andra morsdag England är i mars men tycker jag får fira idag med är ju ändå i Sverige
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis på mors dag alla vinternammor!
@westernsuzie
Det som låser mig är just att förutom öppna förskolan så har jag inget här.
Stallet åker jag till, men eftersom V inte vill sova i vagn längre så är det lite krångligt det med tyvärr.
Selen är med hela hela tiden, visst är den guld? Vi promenerar några timmar per dag nu när min rygg har börjat bli lite bättre . Jag saknar nog vänner mer än jag kunnat ana, har flyttat runt de sista åren och har ingen vänskapsbas kvar. Det är tungt nu när man inte får det sociala på jobbet.
Mest är jag nog ledsen för att min sambo inte riktigt har det engagemang jag förväntade mig! Jag trodde jag hade en annan sorts man, helt enkelt. Han gör sin del av hushållet, är driven som person men när det gäller barnet är han som handlingsförlamad.
.
Mest är jag nog ledsen för att min sambo inte riktigt har det engagemang jag förväntade mig! Jag trodde jag hade en annan sorts man, helt enkelt. Han gör sin del av hushållet, är driven som person men när det gäller barnet är han som handlingsförlamad.
@westernsuzie
Det är intressant hur de tycker att de beter sig och vad som egentligen händer.
Så träligt att han inte orkar engagera sig
@Tassetass
Jodå, jag har upplyst honom och först kom mängder av protester och lite " det är inte så lätt för mig/ jag har det jobbigt jag med" men jag tror han börjar förstå allvaret.
Igår var jag i stallet utan barn, i 3 timmar! Och, det gick ju bra ( såklart ).
Jag hoppas innerligt att han börjar ta åt sig, för jag är inte intresserad av den här sortens liv,där mannen gör små gästspel när det passar honom..
Alltså amning och nya tänder är ingen härlig kombination, idag bet hon mig så det började blöda
Nu får det nog bli en snabbare övergång till vanlig mat än vad vi hade tänkt från början.
Ajajaj!Alltså amning och nya tänder är ingen härlig kombination, idag bet hon mig så det började blöda
Nu får det nog bli en snabbare övergång till vanlig mat än vad vi hade tänkt från början.
Här hemma ligger inte lilla C stilla längre. Hon rullar över från rygg till mage (fast bara åt vänster) och har nu börjat dra sig framåt Det går förvisso inte fort men vad sjutton, hon är pytteliten! Hon ska ligga som en klase bananer i minst ett par månader till!
Jag är nog lite i chock tror jag. Sonen sov sig igenom sina första 6 månader och rullade vid 7 och började studsa på rumpan vid 8 månader och gick vid 15. Jag trodde liksom jag kunde ta det lite piano ett tag innan jag var tvungen att jaga en galen bebis. Nu behöver vi dessutom börja kolla efter en grind till sonen rum.
Mvh Miks
Eller hur! Jag har att göra strax!Duktig tjej man måste ju se till så mamma inte går sysslolös
Hur har hon det med rumpan och magen, mår hon bättre nu?
Skönt att stanna men jag förstår att det är jobbigt att vara ifrån sambon. Även om man är med sin familj är det inte riktigt samma sak. Ni får skypea så sambon hänger med lite. Eller facetajma.Det går bra, är ju jobbit för oss alla men det blev sånt fint slut. Vi stannar till efter midsommar så vi kan gå på begravningen. Är jobbigt att va ifrån sambon så länge dels så behöver jag honom nu sen så missar han allt som händer i As utveckling, det händer massor nu. Har varnat att om jag kommer hem med blåmärken och rivsår i ansiktet så är det hans dotter som är boven för att stoppa handen i mammas mun och dra i läppen är skitkul nu. Har ställt in sverigeresan i juli nu så ska vi åka till Wales istället och bara vara vi 3.
Låter superhärligt! Är lite avis i snålblåsten!Nu har D flugit för första gången. Vi var till Kroatien, jag, D och min mamma tor-sön. Så himla mysigt!
Han var jätteduktig! Satt och lekte på planet, flirtade med folk, åt en slurk, sov en stund. Jag hade inte behövt vara rädd att han skulle få ont i öronen, han brydde sig inte. Det var mycket lättare än jag trodde.
På själva resmålet anpassade vi oss efter honom, men vi gjorde ändå det vi ville, kollade på sevärdheter, shoppade, åt på restaurang, låg vid poolen och gick till stranden.
D var glad och nöjd mest hela tiden. Det var lite svårare än vanligt att lägga honom på kvällen, men det var inte så konstigt med tanke på alla nya intryck och annorlunda omgivning.
Så om ni funderar på att resa iväg så gör det. Det var så skönt att komma iväg lite!
Låter superhärligt! Är lite avis i snålblåsten!
Mvh Miks