Vinterföräldrartråden 2017/18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stor kram och stort grattis @cili! Jag hoppas att allt går så bra det bara kan och att ni får världens bästa hjälp att ta er igenom det här och läka så väl fysiskt som psykiskt. :heart
 
Grattis @cili hoppas allt fortsätter gå bra nu och att du är på benen efter snittet snabbt :) Tänk att trådens första bebis är född, även fast att hon kunnat skulle stannat lite till :cautious: Men det viktiga är att ni mår bra!
 
Har fått hälsa på henne i kuvösen nu. Så liten!
Och eftersom jag inte fått stå upp än såg jag inte så bra, dom körde upp min säng intill henne så jag kunde sträcka in handen. Men sambon fotade ovanifrån när sjuksköterskorna fixade med henne så jag har fått se lite bättre hur hon ser ut :)
 
Sambon fotade medan sköterskorna tog hand om henne nu på kvällen. (Såg nu att det blev typ identiskt med texten ovanför, skyller på hög dos morfin).
Liten, men alltid nåt i alla fall
23376132_1949637328398231_4626937018956643195_n.jpg
 
Men lilla gumman! :love:
Mår hon bra?
Och hur känner du dig nu?
Japp. Hon gör allt med bravur hittills (sen kan dock bakslagen komma väldigt fort, och man får räkna med att dom blir av för det finns nog inte en enda som bara går från klarhet till klarhet).
Jag känner mig helt borttappad av allt morfin. Men på ett sätt känns det ändå skönt att se henne på utsidan och veta att min kropp inte kan påverka negativt mer genom sin infektion. Nu kan högt utbildade och vana människor se till hennes bästa dygnet runt och sambon blir mer involverad i utvecklingen. Så även fast jag helst hade sett att hon stannat inne till januari känns det okej med hur det blev just nu. Nästa vecka kanske det känns annorlunda ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
21 961
Senast: Rie
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 905
Senast: Bapelsin
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
16 854
Senast: Barbabelle
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 034

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vi med egen gård/stall
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp