Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är kvinna hur små bröst du än har.
Jag är också lite kluven inför det där med bröstoperation bara för utseendets skull. Tankarna finns där på tillsnyggning och skinborttagning. Vill inte lägga i något. Fifan för stora bröst. Bara bökigt när man ska sporta och köpa bh. Tänk vilken dröm att kunna gå in i en butik och köpa BILLIGA bhar. Sexiga, fina, snygga. Och inte behöva betala 600 spänn i en specialbutik.
Jag har inte jättestora men rätt sladdriga då jag var rätt överviktig för 15 år sen. Tuttarna blev gigantiska då och sedan när kilona rymde så vart det mycket skinn och lite fyllning. Som en vattenbalong någon tömt ur det mesta av vattnet ur eller en äggula i en stor påse.
De brukar vilja att man går ner i vikt först innan op. Är man överviktig så kan ju mycket försvinna från brösten vid viktminskning. Men inte alltid. Vissa får behålla sina jättepattar.
Vi var till bvc oxå, 5,8 kg och 60 cm.
Oj, Alicia är nog ganska stor. Igår vägde hon som sagt över 6,2 kg och var 60 cm. Och hon är en månad yngre än Tilde! Fast hon har att brås på...