Sv: Vinter 9-10, del 3!
Det ser så mysigt ut! Fast jag själv tycker mest att det känns obehagligt när de gör så, så jag står inte ut med det där "duttet" och leket så länge.
usch ja, jag diggade inte heller det där. *ryser*
va var upp halv 4 i morse. *jippie........................*
är det någon som har sett mitt barn, det barnet som sov till halv 8 på morgonen? vill gärna ha henne tillbaka om det är möjligt. kan betala åxå, för frakt och evetuellt emballage.
Matilda har blivit otroligt mammigt och blir suergrinig och ledsen om det är något som inte går hennes väg.
som att papa ska ha henne på kvällen när jag åker och rider min lektion. jättejobbigt. är ju rädd att hon ska ta stryk av att jag "överger" henne, men samtidigt så mår jag så bra när jag får åka till stallet, så jag vill inte sluta med det heller!
så jag ringde och pratade med min BVC-tant och hon sa att jag absolut inte skulle sluta rida. Matilda får helt enkelt nöja sig och vänja sig vid sin pappa.
inte alls det svaret jag hade förväntat mig, men himmel, va skönt det var att höra någon som jobbar med barn säga så!
å har köpt ett babylarm, så nu kan ja sitta vid datorn och ändå ha koll på när hon börjar vakna till, istället för att kolla henne stup i kvarten. å hn kan stå kvar ute och sova utan att ja måste ha dörren lite öppen. jätteskönt!!!!