Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Matilda är jättefint!
Jag tycker pojknamn är mycket svårare. När vi fick vår kille fick han inget namn förrrän han var 3 veckor. Man har ju 3 månader på sig. Vi valde mellan Otto Jacob Willhelm William Jonathan Johannes och mer jag inte minns. Om det här är en kille så har jag ingen aning vad det blir. Beror på vad den ser ut som
Otto har jag velat ha i många år, men tyvärr är inte sambon alls av samma uppfattning!!!!! Tycker det är ett underbart namn!!!!
igår kom han med Leo....
Nja.... påvenamn är jag inte så mycket för och dessutom vet jag en bäbis som heter det och han tillhör inte mina favoriter, inte heller hans mamma eller pappa, så det var tvärnit!
jag har bara 5 dagar kvar till UL och är jättenervös. Om något ät fel på grodan har vi bestämt att göra abort, men usch, va jobbigt jag kommer tycka att det är i så fall! jag vill ju inte göra det, men samtidigt vill jag inte föda fram ett barn som inte inte är fullt friskt.
bara tt hålla tummarna för at det ser ut som det ska!!!!!
Jag har inte lyssnat på hjärtat eller egentligen fått nån som helst bekräftelse på att det är ett liv därinne, så jag vill väl inte riktigt tro att det är så innan jag har sett att det rör sig och ser friskt ut.
hoppas jag fortfarande kan vara kvar i tråden efter onsdag!!!!