Vinter 09-10 mammor del 2, den spännande uppföljningen...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vinter 09-10 mammor del 2, den spännande uppföljningen...

Shit vikken kula! Underbar!:love: Men nu får vi hoppas att innehållet kommer ut snart :-)

Min lilla donna är iaf två månader idag oc hon är 53 cm lång nu och väger 3600. Det går sakta men säkert uppåt :love:

Det är verkligen helt otroligt vilken kärlek man får till sina barn. Det går som inte att beskriva :love:

Elise-1.jpg

Hehe tack! Och grattis till din ljuvliga snuffsa på 2-månaders dagen!

Oj, jäklar vilken kagge! :laugh:
Nu håller jag tummarna på att innehållet kommer ut snart för annars tippar du väl över :rofl:;)

Sicken liten sötnos :).
När Molly var 2 månader (hon är 2½ månad nu) Så vägde hon nästan 1½ kg mer och var typ 5 cm längre :D.

Kom igen kom igen kom igen!!!!

Orkar inte vänta så kläm ut honom nu då!
Vänta inte längre, det är inte särskilt kul att fylla år så nära jul..... jag vet, bara 1 v och 3 dagar kvar....

Ta i bara! Inte Kniiiiiiiiiiiiiiiiiiiip som Susanne Lanefeldt säger.;)

Nåja, den kommer när den kommer. Börjar magen släpa i backen så kan du ju ha en sån där serveringsvagn att lägga den på och skjuva den framför dig.:D

Hehe vi vet, sambon fyller år på lördag och jag nästa vecka! Många på en gång :D

Undrar just om jag har så mycket sammandragningar just för att jag fått reda på att Norpan är fixerad? Eller är det bara en sådan dag idag.

Har tömkört Ella och mockat i stallet. Kanske var det lite väl mycket för min kropp just nu. Har sammandragningar så jag har svårt att röra mig. Och faktiskt ont. Men det är nog mina första riktiga känningar av foglossning.

Lika bra att köra allt kalas på en gång. Det verkar Norpan med ha satsat på. I januari har vi ju gott om födelesedagar att pricka. Ingen i december.

Hejjar lite på dig och din lilla pluttis Vindvissla, hoppas snart han tittar ut :p

:bump::banana::bump:

jag väntar med spänning på ett sms från dig!!!!! :banana::banana::banana:

nu sitter jag HEMMA vid VÅRAN dator och har sovit i VÅR säng.
och det är ungefär hur underbart som helst. :love:
hon hade gått upp igår, så vi blev, till vår enrma förvåning, hemskickade! Smulan som nästan hela vägen hem, vaknade till nr vi hade ca 5 minuter kvar att köra och blev jättearg för att hon att fast. och hungrig var hon. :grin: men hon lugnade sig och vi kom hem helskinnade!

så nu komer det snart en berättelse från oss! :idea::bump:

och tack escodobe för den jättebraiga julklappen till henne, givetvis började jag att gråta. :angel:
den passade perfekt!!!!

Men så skönt för er att få komma hem! Och att lillan gått upp som hon skulle. Ser fram emot en lång berättelse om förlossningen :p Och vi vill se en bild på underverket oxå!

Skönt att ni är hemma. Hoppas att det fortsätter att gå bra.

OMG va han lever om!! Shit ser ju skitläskigt ut :rofl: Jag är lite avundsjuk över att jag inte fick uppleva den "sprickfärdiga" magen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka