Vinslövstråden.

Sv: Vinslövstråden.

Jag fick hålla i mig i Tågarp :o

:eek: Frågan är var han hoppade ifrån! Jag var iaf inte beredd..

IMG_0319.jpg

Tjohoo! Han tänkte nog...det är lika bra att skicka av tidigt för det här hindret var OTÄCKT!!!:rofl:

Du hänger ju med bra iaf...:angel:

Men åhhh...kan du inte skicka över filmen? Snälla...så bjussar jag på fika nästa gång.;)

Min lilla bebis skötte sig upperligt i vinslöv.

Gick som en dröm i dressyren med bara en liten miss, Jag var riktigt nöjd. Slutade på 36 straff.

I hoppningen Kändes han jätte fin, sen martingalen kom på så väntar han in piloten också.;)

Och terrängen, Han kändes som en miljon att rida:love:

_J9G0148.JPG

_J9G0149.JPG

_J9G0152.JPG

Han ser verkligen jättefin ut , jag hoppas jag får tillfälle att se honom snart :)

Grattis till ännu en seger! :bow: (eller jag vet inte ens om du vann) :o

Jag är nöjd med min kille,gick ju bra i tranemo efter att vi haft stora probblem tidigare,men jag vågade inte riktigt tro att det verkligen lossnat för honom men det fick jag bekräftat nu i vinslöv.

Han var iofs lite väl spänd i dressyren,så det blev lite missar,men med mer rutin skall det nog bli bra. Dock är jag lite sur över att man tydligen hade kunnat rida lätt hela travprogrammet. Hade underlättat väldigt mkt på min spända häst......

Hoppningen tog vi oss igenom felfritt och sedan efter att ha väntat i alldeles för många timmar gick även terrängen bra.

Visst ser han ut som en liten b-ponny framifrån??
friggvinslv2.jpg

friggvinslv3.jpg

Jag är nöjd med min kille,gick ju bra i tranemo efter att vi haft stora probblem tidigare,men jag vågade inte riktigt tro att det verkligen lossnat för honom men det fick jag bekräftat nu i vinslöv.

Han var iofs lite väl spänd i dressyren,så det blev lite missar,men med mer rutin skall det nog bli bra. Dock är jag lite sur över att man tydligen hade kunnat rida lätt hela travprogrammet. Hade underlättat väldigt mkt på min spända häst......

Hoppningen tog vi oss igenom felfritt och sedan efter att ha väntat i alldeles för många timmar gick även terrängen bra.

friggvinslv2.jpg

friggvinslv3.jpg

Du fick bara rida lätt i detta debutant programmet om din häst är 4 år. Det är bara i 1997:ans som det är valfritt, i 2007 står det att det endast är 4 åringar som får rida lätt.

friggvinslv2.jpg

friggvinslv3.jpg

Men ÄR det en ponny eller är det en häst?:eek:

Japps, jag tror också att vi såg den.

Men säker kan man aldrig vara. Men om det är den vi tänker på så har vi ju sett Prins Rollo också!

Jo det var det jag också trodde att det bara gällde 4-åringar, men många tog sig friheten att rida lätt även på äldre hästar. och detta godkändes av öd...

Japps, jag tror också att vi såg den.

Men säker kan man aldrig vara. Men om det är den vi tänker på så har vi ju sett Prins Rollo också!

Jag såg er i alla fall, fast inte in action..eller jag tror jag såg Novali på framridningen till dressyren också.

Senast ändrad av en moderator:

Jag vann Kat D :banana:

Med 43.5 Straff :)

Nolla I Hoppningen o Nolla i Terrängen Och så 43,5straff i dressyren då ;)

Liknande trådar

Gnägg ...firar 100 år i sommar! Nån som ska dit, eller har varit på det tidigare? :)
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Milene
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: Ajda
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka