Vinslövstråden.

Sv: Vinslövstråden.

Jaha, det var ju dåligt av öd tycker jag! Lika för alla ska ju gälla....:(

så förvånad man blir.. :mad:

I Tågarp skrek han högt om någon hoppade i annat än kavaj. I Vinslöv var det helt plötsligt ok. :confused:

Min lilla bebis skötte sig upperligt i vinslöv.

Gick som en dröm i dressyren med bara en liten miss, Jag var riktigt nöjd. Slutade på 36 straff.

I hoppningen Kändes han jätte fin, sen martingalen kom på så väntar han in piloten också.;)

Och terrängen, Han kändes som en miljon att rida:love:

Vi är inte ett dugg avis på din häst. Så det så. :devil:

Att du kan projicera bilder och lura domaren (och oss andra) vad den ser kan ju inte vi hjälpa. Du är nog en häxa :eek:

Kan ni se bilderna från Tågarp? När jag ska gå in och kolla står det bara att sidan inte hittas :(
Unghästen jag red gjorde ett JÄTTE-språng över den där trippelbarren, hade velat se det :D :angel:

Jag var också i Vinslöv och det gick rätt bra i dressyren, dåligt i hoppningen och hade två ner, men riktigt bra i terrängen! Hon har aldrig känts så fin :). Behöver bara ett kval till sen är det * som gäller :bump:
_J9G0222.JPG

_J9G0224.JPG

Kan ni se bilderna från Tågarp? När jag ska gå in och kolla står det bara att sidan inte hittas :(
Unghästen jag red gjorde ett JÄTTE-språng över den där trippelbarren, hade velat se det :D :angel:

Jag var också i Vinslöv och det gick rätt bra i dressyren, dåligt i hoppningen och hade två ner, men riktigt bra i terrängen! Hon har aldrig känts så fin :). Behöver bara ett kval till sen är det * som gäller :bump:
_J9G0222.JPG

_J9G0224.JPG

Ser jättefin ut! Men varför kom du inte fram och hälsade???:D *Skratt*

Jag hade en Magritte tidigare...hoppade superbra men höll tyvärr inte...var absolut den coolaste häst jag träffat och eftersom han uppfostrade min lille skimmel sen tidig ålder har jag nu en supercool 5-åring!

Senast ändrad:

Men jag vet ju inte hur ni ser ut.... och dessutom hade jag nog inte vågat ändå ;)

Min har också haft rätt mycket problem med skador. Hon blev opererad i knät förra året och fick efter det en massa andra skador som följd. Var mer eller mindre konvalecent hela året...
Men nu är hon på G igen :) Cool vet jag inte om man kan kalla henne direkt, hon har lite temperament ;) Men hoppar bra gör hon med

Jag lyckades kunna se bilderna från Tågarp också, vi hade inte riktigt lika bra flyt där :angel: Det var första fälttävlan på 1 1/2 år så det var lite tittigt allting. Jag lyckades inte alltid hänga på när hon ville hoppa av...

Här hoppar vi noga och kontrollerat för att komma bra på nästa hinder...
Tyvärr hjälpte det inte riktigt... :angel: :rofl:
Tur att hästen inte bryr sig så mycket om vad jag hittar på utan snällt hoppar ändå :o

Men jag vet ju inte hur ni ser ut.... och dessutom hade jag nog inte vågat ändå ;)

Min har också haft rätt mycket problem med skador. Hon blev opererad i knät förra året och fick efter det en massa andra skador som följd. Var mer eller mindre konvalecent hela året...
Men nu är hon på G igen :) Cool vet jag inte om man kan kalla henne direkt, hon har lite temperament ;) Men hoppar bra gör hon med

Jag lyckades kunna se bilderna från Tågarp också, vi hade inte riktigt lika bra flyt där :angel: Det var första fälttävlan på 1 1/2 år så det var lite tittigt allting. Jag lyckades inte alltid hänga på när hon ville hoppa av...

Här hoppar vi noga och kontrollerat för att komma bra på nästa hinder...
Tyvärr hjälpte det inte riktigt... :angel: :rofl:
Tur att hästen inte bryr sig så mycket om vad jag hittar på utan snällt hoppar ändå :o

Nej, vi vet inte hur du ser ut heller! Lyckades faktiskt missa dig hela dagen...kunde ju kollat på nummerlapparna annars...

Snygg bildserie! hihi;) Jag tycker jag ser ut sådär hela tiden....:eek:

Liknande trådar

Gnägg ...firar 100 år i sommar! Nån som ska dit, eller har varit på det tidigare? :)
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Milene
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: Ajda
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka