Vinnare V64

Breakdance

Trådstartare
Varför varför varför har dessa muppiga b-kändisar nästlat sig in i tvrutan och börjat sabba våra travkvällar? Helt ärligt, jag stängde av tvn igår!
Tur att det finns direktsändning på onsdagar annars hade jag fått skippa v64an helt!

Finns det nån som tycker att pajasarna i tv är roliga?
Förklara isåfall varför.

Sv: Vinnare V64

Nej, jag förstår inte heller vitsen med att ha med dem i studion vid travsändningar. De är enbart löjliga fast de inte verkar förstå det själva. Vi får hoppas att sändningarna inom en inte alltför avlägsen framtid återgår till det normala.

Håller med er riktigt dålig sändning!! STOR besvikelse!

Jag tittar ju inte på vardagstrav på TV sen Loket, Sven Melander och co stod och fjantade, kan tänka mig att dessa är lika horribla? :eek:

Igår imiterade han (somjagintekommerihågnamnetpå) Leif GW Persson, inte ett dugg kul och stackars Erik såg mest besvärad ut.
Borde inte vi travfolk kunna hindra detta vansinne på når sätt? Jag smsade under liven igår och bad att få slippa töntarna i tv men det smset lästes inte upp:angel::mad:

Jag bojkottar V64 sedan Haag och kompani har tagit över. Undrar varför just travet ska behöva stå ut med trans tv .... oj skrev fel menade trams tv. Undra varför inte världscupen i hoppning eller friidrotten har samma skit sändningar. Skulle se snyggt ut med Peter Eriksson vs Haag eller Kluft vs Haag .. :o /Sixten

Jag mådde rent ut sagt illa när jag såg det där för ett par veckor sedan. Programledaren (Victor Åkerblom) kunde inte uttala ETT enda namn rätt. Och det var som att han verkligen ansträngde sig för att säga fel. Dessutom var han helt bortkollrad så fort han skulle säga nåt. "Ehm...jaaa, JAAHA, nu var det dags för...."

Jag läste/hörde (minns ej) dock en intervju med Erik Adielsson ang. detta program och han menade på att det var så pass mycket trav i tv nu för tiden, och dessutom livesänt på onsdagar så att de som är mer insatta i trav kan följa dessa. Han menade på att det program som visas i TV4 på onsdagar mer är till för såna som inte är så insatta. Och det märker man ju, eftersom travloppen inte ens verkar vara centrum i sändningen.....:grin:

Jag gillar verkligen inte det "programmet". Jag tycker det är jättebarnsligt. Kan knappt kolla på det.
Vet någon hur länge det kommer sändas i TV? Inte för alltid va?

Jag antog att det var det nya "travprogrammet" som sänds på TV4 typ 22.40. Som ett sammandrag av V64.
Sjukt pinsamt (Och det har kanske lite med att jag inte gillar en av personerna där :) )

aa, de e inte mycket å hänga i gran. Erik e bra..., men sen...!

Igår imiterade han (somjagintekommerihågnamnetpå) Leif GW Persson, inte ett dugg kul och stackars Erik såg mest besvärad ut.
Borde inte vi travfolk kunna hindra detta vansinne på når sätt? Jag smsade under liven igår och bad att få slippa töntarna i tv men det smset lästes inte upp:angel::mad:

Han verkar ha som stående att imitera Leig GW Persson för han gjorde det nu igen:(. Tomtar hör bättre hemma på julafton:grin:

Han verkar ha som stående att imitera Leig GW Persson för han gjorde det nu igen:(. Tomtar hör bättre hemma på julafton:grin:

Det värsta är ju att han inte ens gör det bra..(nu har jag iofs bara sett ett halvt program sen han började men det räckte för min del)
Det är så jävla tråkigt att inte kunna titta på V64an nu, det är ju inte alltid man har tid att se på liven från 19.00-21.30 och då får man helt enkelt finna sejj i att inte se nåt trav på onsdagskvällar:cry: för jag klarar verkligen inte av mupparna!

Det värsta är ju att han inte ens gör det bra..(nu har jag iofs bara sett ett halvt program sen han började men det räckte för min del)
Det är så jävla tråkigt att inte kunna titta på V64an nu, det är ju inte alltid man har tid att se på liven från 19.00-21.30 och då får man helt enkelt finna sejj i att inte se nåt trav på onsdagskvällar:cry: för jag klarar verkligen inte av mupparna!

Då kollar man på atg.se, "eftersända lopp". :idea:
Trodde alla travare kände till den sidan? ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Efter mycket funderingar startar jag denna tråden med förhoppningar om lite råd, klok input och erfarenheter av liknande problem. Vi...
Svar
12
· Visningar
3 409
Senast: lady_vip
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 332
Hästvård Om någon är intresserad (och fortfarande orkar hänga med i såpan) Så var det dags för klinikbesök igenf ör Kele. Jag var dock...
Svar
8
· Visningar
1 533
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka