Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
tycker att personalen på systemet är ganska duktiga också, är flera ggr jag och sambon typ "öh men vad passar till det här då?" och de har hjälpt till att plocka fram något som till och med jag, som annars lätt tycker att rödvin är svårdrucket, tycker är gott till maten/soffmyset.
Är inte heller någon vinexpert men gillar rödvin. Jag tycker att bara man hoppar över de flesta av de allra billigaste boxarna i prisklassen 150-200 kr så är de flesta vinerna helt ok. Själv gillar jag Some Zin som en favorit just nu ( tror det kostar 229). Även Big Zin tycker jag är mycket prisvärd och god ( 195 kr om jag inte minns fel). Men om de passar till just pizza vet jag inte, jag är inte så kräsen av mig
Annars kan jag tipsa om denna sidan att läsa på lite om smaker och vin för att få en bra kombination
Jag säger också Ecologica!
Väldigt all round. Annars fråga personalen i butiken. De brukar vara riktigt kunniga på att hitta rätt vin som matchar maten man ska servera
Skola & Jobb
Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.