Vinglig hund...

trazel

Trådstartare
... min hund har börjat vingla väldigt. Märkte det nu precis för fösta gången. Det är som om han inte har någon kontroll över bakdelen. Han äter, dricker och är precis lika pigg som vanligt.

Man vad sjutton, han beter sej ju som om han är full! :eek:

Är det någon som varit med om något liknande eller har någon tanke på vad det kan vara?
 
Sv: Vinglig hund...

... min hund har börjat vingla väldigt. Märkte det nu precis för fösta gången. Det är som om han inte har någon kontroll över bakdelen. Han äter, dricker och är precis lika pigg som vanligt.

Man vad sjutton, han beter sej ju som om han är full! :eek:

Är det någon som varit med om något liknande eller har någon tanke på vad det kan vara?

Kolla i öronen om den har mycket skit i dom. Kan vara så att det är fullt i örat o trycker på balans nerven.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 656
Senast: fixi
·
Hundhälsa Tiken har börjat skaka i bakdelen sen 2-3 dagar, märks mest när hon ligger och vilar men även annars. Hon låter också väldigt orolig i...
Svar
18
· Visningar
1 719
Senast: Viva
·
Hundhälsa Ska ringa veterinär och boka tid imorgon för kontroll men tänkte kolla här först. Kanske bara jag som är lite nojig. Min bostonterrier...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 073
Senast: Diabetikern
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 533
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp