Vindskydd!

F

farrebarre

Har någon något bra förslag på hållbara vindskydd som man kan bygga själv?
Jag tänkte ha ett vindskydd till sommarbetet så att dom kan gå in i och ta skydd mot sol, regn, blåst m.m. Jag vill gärna ha ett lättmonterligt men ändå stabilt vindskydd som man kan plocka isär och "lägga undan" till nästa sommar.
Om någon har något bra förslag på vindskydd eller också billigt byggmaterial så hör gärna av er. :D
//Farrebarre

Sv: Vindskydd!

Det finns monterbara vindskydd att köpa. Ser ut som tält. Titta på Coverstore AB

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Någon som vet hur bra/dåligt det är att flytta hästens vattenbalja i hagen? I stallet är lösdriften nu en bit mindre för att...
Svar
7
· Visningar
1 109
Senast: Daydreamer
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 833
Senast: alazzi
·
Anläggning Hej! Här börjar planeras för att bygga ett vindskydd för att kunna ha hästar på lösdrift hemma. Nu står mina hästar hos andra på...
Svar
10
· Visningar
14 304
Senast: pews1972
·
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -... 66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
57 622

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka