Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ber att få tipsa om detta:
Jag hatar sura viner, har nu hittat min favorit, lättdrucket, friskt och gott
Var hittar man den? Systemet verkar inte sälja den...
Det är skillnad på zinfandel från Californien och från Italien . Om du bara provat det första så råder jag dig att ge det en chans tillZinfandel har jag provat.
Cava*Ett annat gott mousserande (också en Prosecco) är Freixenet plus för extra snygg flaska
Cava*
MVH
Fröken Petnoga
Rackarns, du har faktiskt rätt! Jag tittade på deras hemsida nu och de gör faktiskt prosecco också numera, hur nu det går till...Men vad fasen, jag sitter med flaskan framför mig nu och det står faktiskt prosecco på
Mvh, lite lullig men inte SÅ lullig
Asti Martini . Sött och bubblor.Jag har alltid varit en vinmotståndare. Anser att det är djävulens påfund med mera. Smakar bara surtoch så. Men nu känner jag att jag är lite less på utbudet av cider och sprit är dyrt och öl är jag inget jättefan av heller, alldeles för beskt. Funderar på om jag skulle ge mej in i vinets värld. Finns det nått vin, gärna mousserande som inte är surt och smakar jäst? Kan man göra nått för att det inte ska smaka så surt? Eller är mina smaklökar totalt körda? Klarar inte av alkohol till mat för jag känner bara den beska alkoholsmaken då. Lite trist att alltid dricka vatten bara för att det serveras öl eller vin till maten.
Rackarns, du har faktiskt rätt! Jag tittade på deras hemsida nu och de gör faktiskt prosecco också numera, hur nu det går till...
Så pimpla på du bara, du kan uppenbarligen fortfarande läsa!
Ja alltså de enda Freixenet-vinerna jag kände till fram tills nu var dessa:Haha! Jag tänkte väl det, började undra hur mycket vi druckit här hemma ikväll egentligen
Men om de gör den på cava måste jag testa den också
Ja alltså de enda Freixenet-vinerna jag kände till fram tills nu var dessa:
Det var de jag tänkte på, och de är supergoda allihop! Men nu måste jag i min tur testa deras prosecco!
Vingården ligger typ 40 minuters tågresa från Barcelona för övrigt, jag rekommenderar ett besök där ifall du eller någon annan skulle råka vara i krokarna!
Båda våra två systembolag har det iallafall