Vill ni gissa märke?

Eliza

Trådstartare
Fått erbjudande om att köpa denna sadel:

Någon som har en humm om den?
Kan de vara ngt vettigt?

Säljaren har köpt den för 5000 beg för 4 år sen men vet själv inte vad det är för märke. Det enda som finns på sadeln är ett nummer: 4951 eller 4931
( svårt att se )

Någon kunnig som kan hjälpa mig? :D

Sv: Vill ni gissa märke?

Jag tycker det ser ut som att sadeln är ganska knäppt balanserad... sitsen är rak på bilden när bakdelen på sadeln pekar rakt upp!
Jag hade letat vidare... :angel:

Ser ut som en blue ridge sadel, (budgetmärke) enligt mej inget att lägga pengar på.

/LL

Tack :)

Många som frågar om sadlar får ju svaret att de ska leta beg istället i prisklass 6-8 000 frågan är då vad ska man leta efetr?
Jag som är novis kan ju bli blåst endå.
Vad ska man gå efter?
Vilka märken är kända och bättre finns det sånna?

Jag känner mig som en rookie.
Beg sadel är för mig ett plus men vaaad ska jag leta efter :D

Skogsridning och träning på banan men vill ha en sadel som håller många år och så jag inte behöver uppgradera :)

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 355
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 710
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka