Vill inte "flytta" på sig.

S

Spider84

Vill inte \"flytta\" på sig.

Jag har tagit mig an att ta hand om två sidor inne på en hemsida.

Och det går ju bra, men jag har ett problem. Så här ser sidan ut (utan meny, top m.m.):

http://medlem.spray.se/ridvanner/kurser.html

Som ni ser så ser det lite "knött" ut uppe vid rubriken "Kurser". Har försökt att lägga in både <p> och <br>, men det vill sig inte. Lägger jag in det fel, eller vart ska det vara?

Kolla in på hur jag kodat nu för jag kommer hålla på att rota runt en hel del. Utan kolla hur ni skulle ha lagt in det.

Re: Vill inte \"flytta\" på sig.

Förstod inte riktigt vad du menade men plagade den och gjorde ändringen som jag förstod. :confused:

demo

Re: Vill inte \"flytta\" på sig.

Ah du la in den mellan <td>.

Jag la in det mellan <tr>

Det var väl där problemet låg. Tack. :bow:

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 708
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 905
Senast: Amk
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 158
Senast: cirkus
·
Relationer Efter att jag läste den andra tvättstugetråden så började jag fundera på vad som är förväntat i en tvättstuga- om man bortser från att...
Svar
19
· Visningar
1 246
Senast: tolksele
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama