Vill inte "flytta" på sig.

S

Spider84

Vill inte \"flytta\" på sig.

Jag har tagit mig an att ta hand om två sidor inne på en hemsida.

Och det går ju bra, men jag har ett problem. Så här ser sidan ut (utan meny, top m.m.):

http://medlem.spray.se/ridvanner/kurser.html

Som ni ser så ser det lite "knött" ut uppe vid rubriken "Kurser". Har försökt att lägga in både <p> och <br>, men det vill sig inte. Lägger jag in det fel, eller vart ska det vara?

Kolla in på hur jag kodat nu för jag kommer hålla på att rota runt en hel del. Utan kolla hur ni skulle ha lagt in det.
 
Re: Vill inte \"flytta\" på sig.

Förstod inte riktigt vad du menade men plagade den och gjorde ändringen som jag förstod. :confused:

demo
 
Re: Vill inte \"flytta\" på sig.

Ah du la in den mellan <td>.

Jag la in det mellan <tr>

Det var väl där problemet låg. Tack. :bow:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 735
Senast: Gunnar
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 867
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 254
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp