Vilket teckensnitt?

replica

Trådstartare
Hallå, jag igen! :angel:

Någon som vet vad det är för teckensnitt på den här bilden:
burningdesire.jpg


(Konstig fråga kanske)

Min andra dator med alla mina .psd filer har krashat, så de har försvunnit. Har inte en aning om vad de är för font och jag behöver få veta det omgående.

(Om inte något vet, har Ni ngn bra sida med olika fonter som man kan kika på?)

Tack på förhand!
 
Sv: Vilket teckensnitt?

*putt putt*

Hittade ingen match där, ingen ahr kunnat hjälpa mig hitills.. åh.. känns lönlöst.. -_-
 
Sv: Vilket teckensnitt?

Att den inte hittar någon match alls tror jag beror på att bilden är för rörig, prova att få bort bakgrunden så kanske du hittar någon match.
Har du hört i forumet på What That Font?
 
Sv: Vilket teckensnitt?

Ja, jag gjorde det. Men hittade fortfarande ingen match. Har frågat där men ingen har hört av sig. Problemet är att det är lite bråttom, måste få reda på detta idag då det är till mitt projektarbete som ska lämnas in imorgon..
Hade teckensnittet och psd-filen av bilden på min andra dator, men den har krashat.. =/
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 578
Senast: MissFideli
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 029
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 751
Senast: Nepenthe
·
Hundhälsa Jag behöver skriva av mig och kanske få lite råd om min hund. Jag har kanske målat fan på väggen som sitter och gråter men det blir lätt...
Svar
13
· Visningar
2 470

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp