Vilket märke på pelletrerade mineraler?!?!

H

hheelluuw

Hej finns säkert någon annan tråd om detta men har lite bråttom och behöver svar snabbt :)

Vilket märke på pelletrerade mineraler är bäst generellt sätt? Finns ju många olika men det väger mellan kraffts blå eller hippo pro den röda hinken.

Sv: Vilket märke på pelletrerade mineraler?!?!

Det beror på vad du behöver i foderstaten för att få rätt balans.

Sv: Vilket märke på pelletrerade mineraler?!?!

Då måste du räkna på vad som saknas för att få en balanserad foderstat och sen välja de mineraler som bäst uppfyller värdena, så att foderstaten blir balanserad. (Strunta i vad folk säger angående vilka mineraler som är bäst, räkna själv och gör ditt val.)

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 946
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 124
Senast: QueenLilith
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 732
Senast: Mia_R
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar