Vilket leverfoder är bäst?

TinyWiny

Trådstartare
Min hund har fått förhöjda levervärden :cry: Jag ska därför köpa foder som förhoppningsvis kan hjälpa honom men vet inte vilket. Jag blir lätt mörkrädd när jag läser innehållsförteckningarna, knappt något kött alls men det är ju så det får bli. Vilket är bäst? Var och hämtade provpåsar av specific och royal canin och han äter båda. Hills provpåsar var slut. Han brukar inte vara särskilt kräsen och jag vill såklart ge honom det bästa.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 366
Senast: alazzi
·
Hundhälsa Min mammas gamla bordercollie var hos veterinären idag för att undersöka en hälta. Inget allvarligt hittades, men nu är vovve ordinerad...
Svar
5
· Visningar
912
Senast: Milosari
·
Hundhälsa En dum incident har lett till att min yngsta hund gick från att ha patella ua på båda knäna till att ha patella medial grad 3 på...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 774
Senast: Migo
·
Katthälsa Hej! Min kattunge (4 månader) har ätit Royal Canin sedan hon började äta torr- och våtfoder, men det är ett foder jag känner att jag...
2
Svar
24
· Visningar
3 584
Senast: Silkisif
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2