Vilket bett??

Jag tycker oxå att de läderklädda betten är lite väl tjocka. Tyvärr har jag aldrig sett ett cykelstyre utan läder.

Det borde ju gå att skala av lädret om man vill. Men då ska det nog vara sista chansen för att man ska köpa ett nytt bett och sen börja mixtra med det. :)

Ja, nog är de ganska tjocka men det är ju bara att "skala" av lädret och sedan köpa "latex"(vet inte riktigt vad det är eller heter men det finns i travshoppar, vanligtvis använder man det till att klä checkbetten) och så farligt dyra är betten inte heller, runt 150 kr och det är väl en spottstyver jämfört med vad vissa ridbett med diverse tingel-tangel på kostar, eller?

Liknande trådar

Utrustning Har ett spanskt djur, som så många av hans sort är det här med lång och låg inte hans gren helt enkelt. Han har svårt att ta tag i...
2 3
Svar
49
· Visningar
9 085
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 220
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 856
Senast: vtok
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 346
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar