Vilket år dog Irco Marco?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Anna_89
  • Startdatum Startdatum
A

Anna_89

Hej! Jag undrar om det är någon som har koll på vilket år Irco Marco dog? Har bara hittat att han togs ur avel-01.. Skulle vara bra om någon har en källa till uppgiften också då jag skriver att skolarbete om hingsten.

/Anna

Sv: Vilket år dog Irco Marco?

Har för mig att det går att hita dom uppgifterna i hingstkalender. Längst bak bland statistiken.. Har tyvärr ingen här så jag kan kolla.

Jag läste om det i Ridsport så om du kan hitta nummer från hösten -04 så får du en källa.

Det fanns det, han verkade via fryst de sista åren han var i avel.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
528
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 597
Senast: ildiko
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
911
Senast: Angel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 960

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka