Vilken utställning??

fettso

Trådstartare
Bör man satsa på??Är RIKS den absolut största i Sverige?Vill ju att det ska vara lönt eftersom jag ska lämna iväg henne till ett proffs! :)Hur hade ni gjort?? :idea:

Hej hej
Ja RIKS kan man väl säga att det är som ett SM i utställning. Men den är en C-tävling.
Vi får se vad vi får för utställningar nästa år.
I år hade vi ju en Internationell B-show i Kumla.

Så vilken som är störst vet jag inte riktigt.
Kan ju säga att motståndet var mkt mkt högre på RIKS. Kom inte så jättemånga till Kumla.
Kanske ligger det för långt norrut för vissa :smirk:

Men jag skulle nog säga att RIKS är den största och roligaste utställningen i Sverige :)

Har du någon bild på din lilla häst? Vore kul att få se henne :)

Om du går in på snyggast.se och söker på mitt nick gulligavera,hittar du först en bild på oss och sen om du tittar till vänster på sidan så kan du gå in på min sida och se fler... :)

Liknande trådar

Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: tara
·
Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 466
Senast: Lingon
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
7 751
Senast: Snurrfian
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 299
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar