Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cd-häftet? Då visar det sig att det du tatuerat in är ”All kopiering och distribution av innehållet på detta medium är strängt förbjudet och kommer att beivras. Alla rättigheter innehas av förlaget.”Haha jag är osäker! Om de bara följer mallen så ska ju allt gå bra, jag får väl vara noga och checka allt innan så att det är rätt. Stå där med mitt lilla cd-häfte med låttexten och jämföra
Cd-häftet? Då visar det sig att det du tatuerat in är ”All kopiering och distribution av innehållet på detta medium är strängt förbjudet och kommer att beivras. Alla rättigheter innehas av förlaget.”
Brysselkål, varför? Och var har du bävern?Jag skulle gärna ha en brysselkål eller tre.
Jag har idag en bäver och en flamingo med blommor+kotte. Klassiskt motivval.
Haha, klart frän bild!När jag var tonåring ville jag ha en sjöhäst på ankeln. Koppling till havet och till hästeriet i en bekväm kombi.
Nu på det senaste har jag funderat på en sånhär:
Visa bifogad fil 27455
bild stulen från nätet
Jag tycker det är en frän bild som jag kan identifiera mig med.
Brysselkål, varför? Och var har du bävern?
"What on Earth", litet och diskret på överarmen/axeln (namnet på en väääldigt speciell häst). Nu behöver jag inte tatuera något för att ha minne av honom på min kropp, jag har ett knöligt ben i handen och ett megastort ärr från operationen av frakturen som hästjäkeln orsakade...
Uffington White Horse. Den slår an något väldigt speciellt för mig.
Fridolf har världens fulaste namn, så vete sjutton hur jag skulle vilja ha med mig "honom" som tatuering. Möjligen en snygg liten siluett av när han jobbar, men tror inte tillräckligt gott om nån för att låta dem försöka rita den på min kropp! Har sett allt för många horribelt fula tatueringar för att våga...
The Outsiders Mark är ett självklart motiv egentligen, om det inte vore för att det är en symbol som är jäkligt populär. (spelreferens)
"The cake is a lie" komplett med liten tårtbit. Mitt livsmotto
Så många idéer!"What on Earth", litet och diskret på överarmen/axeln (namnet på en väääldigt speciell häst). Nu behöver jag inte tatuera något för att ha minne av honom på min kropp, jag har ett knöligt ben i handen och ett megastort ärr från operationen av frakturen som hästjäkeln orsakade...
Uffington White Horse. Den slår an något väldigt speciellt för mig.
Fridolf har världens fulaste namn, så vete sjutton hur jag skulle vilja ha med mig "honom" som tatuering. Möjligen en snygg liten siluett av när han jobbar, men tror inte tillräckligt gott om nån för att låta dem försöka rita den på min kropp! Har sett allt för många horribelt fula tatueringar för att våga...
The Outsiders Mark är ett självklart motiv egentligen, om det inte vore för att det är en symbol som är jäkligt populär. (spelreferens)
"The cake is a lie" komplett med liten tårtbit. Mitt livsmotto
Äh, broccoli är ju snyggare!Brysselkål är så snygga! Coolaste grönsaken som finns.
Bävern sitter på ryggen, gjorde när jag var 16
Den är gullig.
Ja, jag har tänkt på det ofta. Tyvärr ställer min hyperreaktiva hud till det så nån tatuering kommer det aldrig bliSå många idéer!
(Och bra att du skrev spelreferens till tant )
Aha, vad tråkigt!Ja, jag har tänkt på det ofta. Tyvärr ställer min hyperreaktiva hud till det så nån tatuering kommer det aldrig bli
Jag hade mycket väl kunnat tatuera in "there will be cake""The cake is a lie" komplett med liten tårtbit. Mitt livsmotto
Komplett med GLaDOS "huvud"?Jag hade mycket väl kunnat tatuera in "there will be cake"