vilken sele?

S

stinis

Kan man köra en travsulky med en bröstsele? Jag ska köra in mitt 13 åriga halvblod i en travsulky och undrar vilka selar som skulle kunna passa till detta ekipage? skulle en travsele passa honom?
/stina

Sv: vilken sele?

det korta svaret är nej. Och kanske inte en sulky är det rätta verktyget för att köra in en häst i, den blir skrot av en liten spark.

Förklara gärna mera varför, vad hästen o du kan sen innan och hur långt ni kommit i inkörningen nu.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
607
Senast: Mli
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 578
Senast: Derivata
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
968
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka