Vilken ras?

9

90natta

våran gamla golden hund gick bort för någrra dagar sen:cry:

vi ska kolla på en ny hund..har nån någet förslag på en hund som gillar barn och hästar??:bump:
 
Sv: Vilken ras?

välj en hund som inte har för mycket jakt i sig om du vill ha med den ut i skogen när du rider eller kör eller vad det nu är som du gör med dina pållar.
 
Sv: Vilken ras?

Vad trist.... Men kolla upp lite olika raser hur dom är o kolla annonser se vad ni kan tycka passa er med barn o hästar. Ibland kan det vara skönt att få en ny hund direkt att ta hand om så blir inte saknaden så stor. Valp eller äldre det får ni se vad ni vill ha. Man blir så glad över en ny hund att ge kärlek till....Lycka till !
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
25
· Visningar
1 151
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 450
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 162
Senast: Vovve
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 246
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp