vilken ras är han??

Nominous

Trådstartare
satt och kollade på disneytimmen idag och började fundera på vilken ras pluta ska föreställa vara? :D eller är det en blandras som är "påhittad" tro??

finns det ett svar eller vad gissar buke på? :banana:

Sv: vilken ras är han??

kan det stämma att han skall föreställa en bloodhund eller att han härstammar från sådana?

Det var en tråd om det för inte så länge sen. Om du använder sökfunktionen så hittar du den säkert. ;)

Hur pass vetenskapligt belagt det det är vill jag inte säga, men jag är övertygad om att han är samma som min hund;).

Brukar säga att min bracka är som en korsning mellan Pluto, Långben oc Scooby Doo. Samma laidback förhållningssätt, förvirring, harighet och godhet

(Bayersk viltspårhund;))

Tror jag har läst någonstans att han är en blodhund men är inte säker....

Liknande trådar

Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 907
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
785
Senast: MML
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 116
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 278
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka