vilken mat?

YorkWann

Trådstartare
vilken mat skulle ni rekomendera till en irländsk setter som fått lite skorv i huden, och som börjat klia sig. Nu får han eukanuba, och han är inte direkt fet :crazy:

Han har varit hos vet, och han f¨r behandling. Det om maten är bara mina funderingar. :)

Tacksam för svar!

Sv: vilken mat?

Färskfoder... Rekommenderar det till alla med rangliga fågelhundar, för 95% äter det med god aptit...

//E

Skulle tipsa om antingen ett färskfoder från Bravo som heter Bravo Plus!
Länk: http://bravohundfoder.se/

Eller Royal Canins Medium Sensible! Har sett många hundar med klåda och pälsproblem som blivit kanonbra och fina med det fodret!

Hej!
Jag har en irländsk röd setter som är lite torr i hunden & jag har gått över till Bravo plus färskfoder & det har blivit jättemycket bättre en jättebra mat för den rasen & hunden. Han har fått mycket finare päls & torr i hunden är han inte..
Så testa den maten på din hund den rekomedera jag starkt..

Kolla gärna min hunds hemsida..

http://web.telia.com/~u38019846/zimba.htm

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 770
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 095
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 006
Senast: super
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama