Mirre
Trådstartare
var ute med Nallo och så kommer det nån käring med nån grå ulltuss, vet inte vad det var för ras, och hon såg att jag stod med Nallo på vägen ändå måste hon gå precis där ci går, hon hade lika bra kunnat gått på andra sidan,
så då fråga jag varför hon inte kunde gå över på andra sidan när hon såg att jag stod där med nallo.Då kläcker hon ur sig, vadå kan du inte hålla honom eller? (kaxig som fan såklart! )
Men hon ansåg att två hundar ska kunna mötas så då måste hon gå där. Klart att Nallo blev förbanand då när hon till och med stannar precis där vi står och tjabblar, till slut fick jag ropa åt henne att hon skulle gå, Nallo gick knappt och hålla
jag menar jag känner inte hennes hund och hon känner inte Nallo
det brukar gå bra bara han får sitta och titta,
och inte hundäg går precis bredvid
fattar inte vad som är så kul med att medvetet provocera.
lite hänsyn får man ju ha även om man har bra koll på sin egen hund
kan tilläggas att hon fick veta att hon var jäkligt klantig också
så då fråga jag varför hon inte kunde gå över på andra sidan när hon såg att jag stod där med nallo.Då kläcker hon ur sig, vadå kan du inte hålla honom eller? (kaxig som fan såklart! )
Men hon ansåg att två hundar ska kunna mötas så då måste hon gå där. Klart att Nallo blev förbanand då när hon till och med stannar precis där vi står och tjabblar, till slut fick jag ropa åt henne att hon skulle gå, Nallo gick knappt och hålla
jag menar jag känner inte hennes hund och hon känner inte Nallo
det brukar gå bra bara han får sitta och titta,
och inte hundäg går precis bredvid
fattar inte vad som är så kul med att medvetet provocera.
lite hänsyn får man ju ha även om man har bra koll på sin egen hund
kan tilläggas att hon fick veta att hon var jäkligt klantig också