L
Laahra
Vilken hingst tror ni kommer bli 2010 års snackis?Vilka blodslinjer kommer vara eftertraktade?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Last man standing är ju tillbaks från Ryssland och betäcker själv i Tyskland nu, så han lär nog få några ston minst sagt!!
Salito betäckte tyvärr väldigt lite innan han såldes. (Anledningen till att han såldes.) Jag gillade honom skarpt, kanske den Stakkato-son jag tyckt bäst om...
ja, de som är kommer nog bli uppmärksammade.
Letar efter en avkomma att köpa o det verkar finnas men det är en uppfödare jag ej hittar trots att jag har namn..
Vilka hingstar tror ni kommer bli uppmärksammade i Svedala? Empires första årgång kommer visas i vår på 3 års vet jag. Hur gamla är Niveaus äldsta?
Last Man Standine e Lovari - Landgraf och är far till Le Champ Ask som såldes förra året för 1,1 miljoner Euro och visade sig var infertil. Last man standing var såld till Ryssland när sönerna i Tyskland började uppmärksammas och kom tillbaks till Tyskland nu lagom till hösten inför nästa års avelssäsong.
http://www.hengststation-holkenbrink.de/NewsUP/content_hengststation/frame_deutsch.php
Salito är ue Calido, var verksam i Celles program men betäckte lite och såldes till USA som 5- eller 6-åring om jag inte är helt ute och cyklar. Jag har sett honom live ett par gånger och tyckte om honom jättemycket!
Armitage?
.......
Jag hoppas att någon tar in Gribaldi!