Vilken häst passar mig?

S

Sofia-J

Hejsan! :) Skulle vara kul om ni kunde skriva vilken typ av häst ni skulle kunna tänka er mig på! :D Jag är 14 år, ca 155cm lång och väger 38kg. Jag har ridit i nästan hela mitt liv. Jag älskar att hoppa både hoppning och terräng, men tränar dressyr och tävlar lite lätt som omväxling :) Vilken häst skulle ni kunna tänka er mig på? :angel:

Sv: Vilken häst passar mig?

En D-ponny som hoppar bra och är otittig om du vill hoppa terräng. Inte fel med bra gång heller om du vill rida fälttävlan och dressyr, men framför allt bra galopp...
Inte för kraftig och stark heller kanske iom att du inte är så stor själv.

Connemaror är fina :love: Men det finns många andra ponnyer som har samma egenskaper. Det är bara ut och prova massor :D

Sv: Vilken häst passar mig?

okej :D men jag har redan en pålle, en c-ponny (welsh) som jag älskar över allt annat :D han är väldigt het och såldes från ridskolan för att dom inte klarade av honom :) men nu är han en riktigt myshäst! kul bara att se hur folk tyckte :)

Liknande trådar

Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 145
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 502
Senast: Sesca
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 064
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 413

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka